Part 20

Milla satt till en början och bara stirrade på oss. Sedan lyckades hon haspla ur sig:
"Är.. ä.. är du Justin .. Biber?"
Han nickade och gick fram och skakade hennes hand.
"Yep, det är jag som är Justin, trevligt att råkas!", jag fick sätta handen för munnen för att kväva skrattet som var nära på att bryta ut flera gånger. Milla kunde inte svara, istället tog hon tag i hans hand och skakade den ivrigt.
Jag tyckte synd om Justin, han visste inte vad han skulle göra eftersom Milla inte var så värst pratglad på grund av tillståndet hon befann sig i. Det såg ut som om hon skulle börja gråta när som helst.
"Ja, alltså Milla, vi tänkte gå ut ett tag, ska du följa med eller?". De sista orden ville jag helst inte uttala, jag visste att stämningen skulle bli helt annorlunda jämfört med hur den var igår kväll om Milla skulle följa med.
Milla vinkade mig närmare så fort Justin släppt hennes hand och gått fram till nattduksbordet för att studera boken som låg där. Sedan viskade hon.
"Gå, se hur jag ser ut! Jag måste fixa mig, jag är ju helt osminkad, han kommer aldrig att ens tänka tanken på att vilja bli tillsammans med mig om jag ser ut så här". Hon blev tyst ett tag innan hon fortsatte.
"Men lova att jag får träffa honom igen senare då?". Jag lyfte ena ögonbrynet och såg på henne.
"Visst". Egentligen var det inte ens säkert på att han någonsin skulle vilja se varken mig eller Milla igen, men det sa jag aldrig. Nu var jag bara glad och såg fram emot en eftermiddag ensam med Justin.
"Kom Justin, ska vi gå? Här finns ändå inte mycket att göra..".
"Visst", sa han och följde mig till dörren. Precis när vi skulle gå ut så hörde jag Milla ropa efter oss på vad som skulle föreställa engelska.
"Justin, kan jag få ta ett foto?". Vi vände oss om och såg hur Milla viftade med kameran. Jag suckade djupt och slog handen i pannan. Varför måste hon jämt vara så pinsam?! Justin däremot verkade inte bry sig.
"Visst!", sa han och ställde upp sig bredvid henne. Milla kastade kameran till mig och lutade huvudet mot Justins axel samtidigt som hon drog båda armarna runt honom. Motvilligt klickade jag av ett kort och sa sedan snabbt.
"Kom, nu går vi..".
Så fort vi stängt dörren efter oss ursäktade jag mig för Millas agerande. Egentligen gjorde hon väll inget fel, men jag kunde inte låta bli att skämmas. Justin skrattade bara.
"Det är lugnt, du ska veta att jag stött på fans som är tusen gånger värre än vad hon var.. och hon var väll egentligen inte så himla konstig?"
"Säg om det nästa gång du träffar henne också.."
____________________________________________
'
Tack så jätte mycket för era kommentarer, jag blir verkligen superglad när jag ser dom! Och nu när jag vet att jag faktiskt har några trogna läsare ska jag försöka öka uppdateringen.. Men som sagt kanske det blir lite mindre inlägg under vardagarna när jag går i skolan.. men minst 1 om dagen iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: Sam

Hejdu! Hehe okej, hursom så nej vi har inte försökt vinna meet and greet biljetter men vi vill såklart! Vet du vart man gör det? :)



Resan kostar väl.. oj, vi ska åka ner två dagar innan konserten och hem en dag efter så med hotell tre nätter kostar runt 2000 sen kostade våra biljetter ca 850 styck och tåg och färja har vi inte kollat upp ännu så det lär bli några tusen, hehe :P



Med tanke på att allt stod på Danska så förstod vi inte riktigt allt det där med platser och så vidare men vi har iallafall golvbiljetter framför scenen tror vi så hyfsat bra tror vi att det är men det spelar inte så stor roll, bara vi ser! :)

2010-12-07 @ 12:22:55
URL: http://justinbieberofficial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0