Part 30

Här kommer en ganska kort bit.. Kommentera om ni vill ha en till senare idag!
_____________________________________
'
Justin drog fingret upp och ner längst min spellista.
"Usher, Rihanna..", hittills ser det bra ut sa han högt och log.
"Justin Bieber, ännu bättre", utbrast han när han fick se sitt egna namn komma upp på displayen. Jag rodnade lätt när han satte på "pray", som för tillfället låg högst upp på min "mest spelade" lista.
"Det här är nog min favorit också sa han och log". Det blev tyst ett tag innan jag svarade.
"Jo, den är riktigt bra". Sedan log jag mot honom.
'
När jag såg köerna som slingrade sig fram längst trottoarerna och folkmassorna som stod hoptryckta utanför arenan såg jag frågande på Justin.
"Hur ska du klara dig undan paparazzis och fans här då hade du tänkt?".
"Vi har platser på "lill läktaren", där stöter man inte på så många fans, och paprazzina skiter jag i. Jag orkar inte tänka på dom hela tiden.. om inte du störs av dom såklart?", han såg frågande på mig.
"Nejnej, absolut inte!"
"Och dessutom är det inte så konstigt om de lyckas få bilder på mig när jag sitter på en fotbollsmatch med en tjej. Att däremot att se oss gå ute på gatan tillsammans och sedan in på samma hotell, det kan skapa rubriker..", han flinade med tillade sedan snabbt.
"Men det behöver inte nödvändigtvis spridas över hela världen.. det finns bättre saker att skriva om!".
Vi parkerade en bit bort från ingången. Innan vi klev ur bilen drog Justin fram en svart keps som han satte på huvudet och drog ner en bit över ansiktet.
"Kom, nu går vi..".
'
Det tog ett tag för oss att hitta våra platser. Vi gick fram och tillbaka längst raderna flera gånger men kunde bara inte hitta till rätt nummer. Men efter att jag gått fram och frågat en popcornförsäljare om hjälp så visade det sig att vi var på helt fel läktare.
"Äntligen", sa jag medan vi sjönk ner på de röda plaststolarna. Matchen hade precis börjat när vi kommit till rätta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer ikväll:D!!

2010-12-12 @ 17:04:05
Postat av: Anonym

MERMER!!

Du bara MÅSTE bli författare förresten. :P

2010-12-12 @ 20:19:56
Postat av: Anonym

MINST TVŨTILL IKVÄLL ¨SÅ HIMLA BRA :DDDD

2010-12-12 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0