Part 33

Jag stretade emot lite löst och låtsades försöka ta mig ur hans grepp, men egentligen ville jag ju att han skulle hålla om mig sådär för alltid. Först när vi kommit fram till bilen (efter en hel del snubblande) så släppte han mig och drog på sig sin jacka.
"Tack", sa jag och log tacksamt..
".. men skyll inte på mig sen när du vaknar imorgon bitti och märker att du är så förkyld att du inte kan röra dig!". Justin viftade bort vad jag sagt och knuffade in mig i bilen för att sedan hoppa in själv.
'
Precis när chauffören satte på motorn knastrade radion igång och en tjej sa:
"Och nu är det dags för en kille som enbart är 16 men redan tagit världen med storm. Här har ni Justin Bieber med låten One time..". Det blev tyst innan musiken började spela.
"Höjhöjhöj", utbrast jag så högt att chauffören såg ut att hoppa till en aning. Han såg frågande på mig och efter att än en gång sagt åt honom att höja volymen gjorde han som jag sa.
"Nej, måste vi?!", frågade Justin och såg bedjandes på mig.
"Du är ju grym, varför skulle vi inte lyssna!?"
"Men det känns så konstigt att höra sig själv, erkänn att du någon gång spelat in dig själv sjungandes och sedan kännt dig en aning obekväm över att lyssna på det?". Jag skrattade åt honom och svarade.
"Jo, det är ju sant, men du kan inte jämföra det så.. Du kan ju sjunga, det kan inte jag!"..
"Det tror jag inte på, bevisa det i så fall..", sa han och flinade. Jag såg på Justin med stora ögon.
"In your dreams!"
'
När vi kommit tillbaks till hotellet stod vi utanför min dörr och bara pratade i säkert en timme, ingen ville att den andre skulle gå, trots att vi visste att vi var tvungna.
"Jag ska på en intervju imorgonbitti, och sen har jag ett uppträdande på någon show på kvällen.. så jag vet inte om vi hinner träffas, jag vet inte om jag kommer tillbaks till hotellet vid lunch eller och jag åker direkt vidare..", Justin såg besviken ut, sedan frågade han.
"Gör du något speciellt imorgon?".
"Nä, inte vad jag vet.. vi kanske åker till någon sevärdhet eller så men annars är jag nog här i krokarna..", sa jag och ryckte på axlarna.
"Men om du vill kanske vi kan träffas någon annan dag?", la jag till. Justin log och svarade.
"Det låter toppen! Men är det okej om jag tar ditt mobilnummer så kan vi höras där?". Jag skrev upp mitt nummer på en lapp och gav till honom, sedan sa vi hejdå till varandra och jag smög in till mig.
________________________________________
Fick en kommentar om att jag skulle göra längre delar, så jag ska försöka! Men ibland hinner ja som sagt inte. Men jag blir jätteglad över att ni ändå läser trots att jag inte har den bästa uppdateringen! :P♥

Kommentarer
Postat av: justinsjulija

MERA !! :D

2010-12-15 @ 14:33:01
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha meeeer!:D

2010-12-15 @ 19:49:25
Postat av: Anonym

<3

Har inget att kommentera, bara BRABRABRA!!

Men kan ju inte skriva samma sak varje gång. Men jag vill verkligen ge beröm för du är så bra. Måste kommentera nåt liksom

2010-12-19 @ 00:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0