Part 39

Vi pratade om allt möjligt, och varje gång Milla fick tillfälle hoppade hon ett steg närmre Justin, la en hand på hans knä eller lutade sig försiktigt mot honom. Och trots att Justin aldrig besvarade hennes små tecken så fortsatte hon. Själv blev jag bara irriterad, eller kanske snarare avundsjuk.
"Hur hade ni det igår då?", frågade Milla och såg frågande på Justin. Jag la pannan i djupa veck, hade inte jag något att säga till om, ville hon inte veta hur jag haft det? Justin såg först på Milla och sedan på mig, så började han flina.
"Jo men det gick väll bra.. emellan åt var det lite vilt, eller Tyra rättare sagt var lite vild..". Jag såg frågande på honom, vad hade han menat?
"Halsdukar flög åt alla håll..", fortsatte han och flinade ännu bredare. Först då förstod jag vad han menat och brast ut i skratt.
"Åh, det var så pinsamt!", svarade jag och slog båda händerna i pannan.
"Men det var kul!", tillade Justin och log.
"Ja, men tack så jätte mycket att jag fick följa med, jag hade verkligen jättekul!". Justin var snabb på att svara:
"Det var kul att du ville följa med, jag hade också jättekul!". Sen la han sin hand över min, trots att vi satt mitt emot varandra. Jag började rodna lätt och log mot honom.
"Wow, kolla där!", utbrast Milla och pekade bortåt köket medan hon med den andra handen ryckte i Justins arm vilket fick honom att släppa taget om mig. Vi alla såg ditåt, men jag kunde inte se något speciellt märkvärdigt.
"Åh nej, nu försvann den, dom hade värsta häftiga bakelsen på bordet där!", sa Milla. Jag gav henne en skeptisk blick innan Justin sa.
"Juste, på tal om bakelser, vill ni ha någon efterrätt?"..
"Nej tack, det är bra. Jag är proppmätt!". Milla instämde nickandes.
"Okej, vilken tur för nu slog det mig att jag ändå inte hunnit äta något", svarade han efter att ha slängt en snabb blick på hans klocka som satt runt handleden.
'
Efter att ha bett om notan gick jag och Milla in till vårt hotellrum och Justin in till sitt. Han skulle inte hinna göra mycket mer än att byta om innan han var tvungen för att åka vidare till sitt sound check.
"Jag smsar sen", hade han sagt innan vi skildes åt.
"Jo men du.. Justin, ska vi byta nummer, kom på att jag inte har ditt.. Jag menar, man vet ju aldrig, det kanske skulle vara smart..", sa Milla och började rota i sin väska efter mobilen.
"Kanske nästa gång, jag måste skynda mig..", sa han och log snett.
'
Väl inne på rummet blev Milla som hysteriskt.
"Såg du hur han såg på mig, såg du när han nuddade mig, typ femton gånger. OMG!", trots att jag inte han svara på något av de hon sa fortsatte hon i minuter. Jag satte mig framför datorn och slog upp locket, och synen jag möttes av när jag tryckt upp internetsidan fick mig att gapa.
"Shit!", utbrast jag och först då blev Milla tyst och kom fram och kikade fram bakom min axel. När även hon upptäckte vad jag nyss kunde hon inte göra annat än att upprepa vad jag nyss sagt.
"Shit".
______________________________________
"Anonym", jag fyllde 17 förra månaden.. ;P

Kommentarer
Postat av: mathilda

omg så bra!! Blir helt sjukt nyfiken nu juh!!

2010-12-21 @ 22:51:41
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, så spännande. Längtar till nästa, är sjukt nyfiken. :)

2010-12-22 @ 11:35:51
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott ;P

2010-12-22 @ 20:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0