Part 41

Efter att Milla duschat klart och kommit ut med turban på huvudet berättade jag om vad mamma nyss sagt. Klockan 5 skulle vi ut på restaurang, och den här gången var vi tvungna att komma i tid eftersom vi reserverat ett bord. Sedan hoppade även jag in i duschen. Jag lät varmvattnet strömma ner för min kropp medan jag tänkte på vad mamma sagt åt mig, inte det där som handlade om restaurangbesöket, utan det hon sagt om Justin. Du vet att han förmodligen vilken dag som helst kommer resa vidare och glömma dig.. Någonstans innerst inne var detta något jag redan tänkt på flera gånger, jag menar.. han har miljontals fans, han är känd över hela världen och han dejtar förmodligen redan Selena Gomez eller någon annan snygg kändis. Jag drog en djup suck, jaja det är ju alltid trevligt med en ny vänn, trots att man tappar kontakten med som så fort man skiljs åt. Tankarna flög iväg till kollot jag vart på för 2 år sedan. Jag träffade två tjejer där som jag blev jätte tajt med. Det gick inte en sekund utan att vi tre inte sågs tillsammans. Dagen då vi skulle skiljas åt grät vi floder, men vi lovade varann att aldrig tappa kontakten utan träffas minst varje lov. Efter den dagen har jag aldrig sett dom igen.
Jag stängde av kranen och gick ut, nu ska jag bara ta vara på de sista dagarna jag har med Justin, mer kan jag inte göra.
'
När jag kom ut med handduken tätt lindad om mig såg jag Milla sitta på min sida av sängen och stirra neråt. Hon satt med ryggen mot mig så jag höjde ögonbrynen och gick mot henne för att se vad hon höll på med. När jag såg att hon höll i min mobil utbrast jag:
"Vad håller du på med!". Hon hoppade till och la tillbaks mobilen på nattduksbordet, hade hon inte hört mig komma?
"Ja.. jag spelade ju bara spel, ta det lugnt!", sa hon och gav mig en sur blick.
"Jag såg att du var inne på mina sms, du spelade inte alls spel!", jag såg henne rakt i ögonen.
"Okejokej, jag kanske råkade kolla på nått sms, men jag letade bara efter Justins nummer!", utbrast hon till svars ocg tillade snabbt.
".. han sa ju själv att han inte hann byta nummer med mig, han var för stressad. Men du kunde ju se på hans blick hur ledsen han var över det..".
"Ja, eller så sa han så för att han faktiskt inte ville ha ditt nummer!".
"Men tat lugnt tjejen, jag har hans nummer så nu ska jag aldrig mer röra din mobil igen..".
"Nej, det är bäst för dig", röt jag och drog åt mig min mobil och gick tillbaks till badrummet med en hög kläder under ena armen.
__________________________________________________
Kommenterar ni mycket kommer ännu en del senare idag! :)
(P.S. snart händer något gulligt..). 8)

Kommentarer
Postat av: anna

åh komigen en till mer mer mer :DD

2010-12-23 @ 11:33:20
Postat av: tilda

meeeeeraaaa!!! :D:D

2010-12-23 @ 11:35:42
Postat av: Anonym

meerrraaaaaaa nuuu :DD

2010-12-23 @ 11:55:50
Postat av: Den Bästa :D

Du skriver verkligen bra (bästa Bieber novellen hittills)



Vänta på mera

2010-12-23 @ 13:01:36
Postat av: Viktoria | Marks största blogg♥

härligt, lycka till :)

2010-12-23 @ 14:46:11
URL: http://Viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0