Part 43

Här kommer en väldigt kort bit men jag orkar inte skriva mer just nu, skrev bara för att jag i princip lovat er läsare mer under dagen, men sen blev det inte riktigt så.. Men i morgon kommer mer, och förhoppningsvis även längre "parter"..
xoxo ♥
_________________________________________
'
Gärna, jag är vaken! :D Kommer om 5 minuter! xoxo.
Så löd mitt svar.
Jag gick upp och drog på mig en alldeles för stor collagetröja och ett par mjukisbyxor innan jag tyst smög ut i badrummet där jag efter några snabba borstningar satte upp håret i en slarvig tofs. Var det film mys vi skulle ha så var det, och då orkade jag inte bry mig speciellt om utseendet. Efter att ha plockar ihop lite av de godiset vi köpt på flygplatsen och dragit ur mobilen ur laddaren tassade jag ut i hallen och stängde sakta dörren efter mig.
'
Väl ute i korridoren hördes inte mycket mer än hissens svaga surrande. Jag gick i bara strumpor längst golvet som var heltäckt av en vinröd matta. Tveksamt stannade jag utanför den dörren där jag sett Justin gått in flera gånger, men jag vågade inte knacka på, tänk om det var fel dörr? Diskret la jag ena örat mot dörren men kunde inte höra något, att chansa och knacka på var helt uteslutet. Istället drog jag upp mobilen och skrev ett kort sms till Justin där jag sa att han skulle öppna sin dörr. Bara sekunderna senare så slogs dörren upp så snabbt att jag inte han reagera vilket resulterade i att jag fick dörren rakt i huvudet.
"Aoo", sa jag tyst och la båda händerna i pannan.
"Shit, gick det bra?", utbrast Justin och la sina händer på mina axlar. Jag såg upp på honom och rakt in i hans mörka ögon innan jag började skratta högljutt, vilket tycktes smitta av sig. Justin såg sig om innan han drog in mig i hans hotellrum och stängde dörren efter oss, vi ville inte väcka hela korridoren.
"Det var ju sådär vi träffades för allra första gången "på riktigt", ganska häftigt va!", sa Justin leendes när vi slutat skratta.
"Ja, verkligen..", svarade jag innan jag sträckte fram plastpåsen till honom där jag lagt ner godiset. Han kikade ner i påsen och nickade belåtet.
"Men.. vart är Milla?", sa han och såg frågande på mig.
"Hon somnade direkt när vi kom hem från restaurangen..", sa jag och såg leendes på honom.
"Skönt, för jag måste erkänna att hon var lite småjobbig sådär.. men det behöver du ju inte berätta för henne!", sa Justin och blinkade med ena ögat.
'
"Såå.. vilken film ska vi se?!", frågade jag och kröp upp i hans säng. Justin drog fram ett fodral ur hans väska och kastade den till mig.
"Välj nått själv", sa han och plockade fram två coca color ur minibaren. Jag började bläddra mellan filmerna och kom efter en hel dels velande fram till att vi skulle se någon amerikansk komedi som ingen av oss hade sett tidigare. Justin satte in skivan, serverade mig en cola och skönk sedan ner bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad bra.. vill ha meraaaa :D

2010-12-25 @ 13:24:29
Postat av: Anonym

mermermermer!!:D God jul

2010-12-25 @ 15:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0