Part 44

Filmen rullade igång efter ett flertal långa reklamklipp. De första minuterna satt vi helt knäpptysta och var helt inne i handlingen, men sedan tröttnade vi ganska snabbt och började prata istället.
"Den här filmen sög! Du har verkligen ingen smak för film, jag skulle ha valt istället..", sa Justin och puttade mig retsamt i sidan.
"Men det är ju faktiskt DIN f ilm, alltså är det din filmsmak som är kass..", sa jag och kastade en godis på honom som jag precis tänkt att stoppa i munnen. Han fångade den innan den han träffa hans huvud och kastade den tillbaka. Fullträff, jag fick den rakt under ena ögat. Justin började skratta högljutt vilket fick mig att knuffa till honom, precis så pass hårt att han nästan ramlade åt sidan.
"Vem tror du att du är?", utbrast han och såg på mig med stora ögon innan log sedan brett innan han slängde sig över mig. Han började kittla mig över magen vilket fick mig att näst intill skrika av skratt, för om det var någonting jag var väldigt svag för så var det när någon kittlade mig. Bara om någon gjorde så mycket som att lägga en hand på min axel kunde jag rycka till.
"Nej, hahah, sluuutaa!", skrek jag och sprattlade med både armar och ben. Jag försökte göra motstånd men lyckades inget vidare, han var för stark. Men så plötsligt slutade han, just i den sekunden då våra ansikten bara var några centimeter ifrån varandra. Jag tystnade vilket ledde till att det ända som nu hördes var våra djupa andetag. Vi båda var anfådda efter vår korta med intensiva lilla brottningsmatch. Jag såg rakt in i hans mörkbruna ögon, och han såg rakt på mig utan att vika undan med blicken. Från teven hördes höga rop, men varken Justin eller jag lät ljuden ta vår uppmärksamhet. Istället böjde sig Justin ännu närmre mig och utan att jag han reagera så kände jag hans läppar mot mina. Dom var varken varma eller kalla, snarare rumstempererade, om nu läppar kunde vara det. Shit, vad ska jag göra nu var tanken som slog mig när vi låg där, men den försvann lika snabbt som den kommit i och med att Justin backade ifrån mig. Han såg på mig med stora ögon. Gjorde jag något fel?, tänkte jag och kände hur en klump började ta form i magen..
"F.. förlåt.. du kanske.. kanske inte ville..!", utbrast Justin förtvivlat. Jag log mot honom och satte pekfingret mot hans mun. Sedan tog jag ena handen runt hans nacke och drog honom närmare mig. Han luktade gott, någon herrparfym som jag inte kännde igen. Våra läppar möttes ännu en gång medan jag drog mina fingrar genom hans tjocka hår. Han la händerna runt min nacke och besvarade kyssen. Det var så fantastiskt att jag trodde jag skulle svimma av lycka vilken sekund som helst..

Kommentarer
Postat av: sofiastrand

MEER !

2010-12-25 @ 21:01:58
Postat av: Anonym

Mermermermer:D:D

2010-12-25 @ 21:42:44
Postat av: Anonym

YES!!! Äntligen, moahahaha!, nä men seriöst, så gulligt, MERMERMER

2010-12-26 @ 00:02:23
Postat av: Olivia

Hittade din blogg för någon timme sen.

& jag har läst igenom varje part och jag älskar din novell!

Sjukt duktig är du. Mer mer mer mer mer!!!!!! <3

2010-12-26 @ 00:35:28
Postat av: Linea

du skriver jätte bra, meer ! :)

2010-12-26 @ 10:05:28
Postat av: emmi

Julens blogg vinnaren är nu utsedd! Gå in och titta om det var du som vann!

Hoppas du haft en god jul & en bra fortsättning =)

2010-12-26 @ 16:43:40
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0