Part 19

Jag kastade mig mot dörren och kikade ut genom hålet, och mycket riktigt, där stod han! "Shitshitshit", tänkte jag och sprang tillbaka in till badrummet för att se så jag såg okej ut. Ja la på lite rouge på kinderna och fäste upp en hår tess som föll ner över ansiktet. Jag backade upp ett steg och konstaterade att jag i alla fall såg okej ut. Lite morgontrötta ögon kanske, men det fick gå!
'
Han knackade igen. Tre knackningar tätt följda efter varandra.
"Öppna då, det är bara mamma som ska säga att dom går nu..", hörde jag Milla ropa till mig utifrån sovrummet. Jag svarade inte utan tassade bara tyst ut i hallen. Jag svalde tre gånger och bet mig i underläppen, sedan öppnade jag dörren sakta för att inte slå upp den i hans ansikte ännu en gång!
"Helloo Tyra!", sa han leendes och höll ut armarna.
"Hi", svarade jag tyst, och gav honom en snabb kram. Sedan gick jag ut i korridoren och stängde dörren efter mig, men inte helt. Justin såg frågande på mig, så jag böjde mig fram och viskade.
"Jo.. alltså. Jag tror jag glömde säga en sak igår..". Det blev tyst i någon sekund innan jag fortsatte:
"Du vet Milla som jag nämde igår?". Justin nickade och väntade på fortsättningen.
"Jo, alltså.. Jag bor ju med henne så hon är här inne.. och vad ska jag säga, hon är typ.. alltså, besatt av dig, så hennes reaktion kan bli lite.. galen typ. Hon tror mig inte heller när jag berättar att jag träffat dig, så ja.. hon kanske hamnar i chock och..". Justin satte ett finger för min mun. Jag såg förvånat på honom.
"Jag är van..", svarade han nonchalant och log brett. Jag skrattade, glad över att han förstod.
"Ja men välkommen in då! Sa jag och puttade upp dörren och bockade". Sedan fortsatte jag snabbt.
"Men va beredd på att det kan vara lite stökigt, jag vaknade nyss..."
Jag följde Justin in genom dörren.
"Tyra, kan du kasta hit vattenflaskan som står på nattduksbordet?", frågade Milla mig utan att lyfta blicken från tidningen. Justin såg på mig med stora ögon och jag höll nästan på att börja skratta åt hans min. Han förstod inte ett enda ord av vad hon nyss sagt.
"Hämta den själv, jag har besök", svarade jag och gick fram till skrivbordet.
"Jättekul av Justin va? Hämta den bara". Nu lät hon riktigt sur. Justin reagerade på hennes tonläge så jag skakade bara på huvudet åt honom och sa sedan.
"Justin, this is my friend Milla, Milla this is Justin!". Först då såg Milla upp från tidningen, och hennes min gick inte att beskriva.
___________________________________________
En fråga ni jätte gärna får svara på.
Följer du min novell eller kom du bara hit av en slump?
¨
Skulle vara jättekul att veta, för om de flesta kommer hit av en slump och aldrig tänker komma tillbaks så känns det nästan onödigt att skriva.. :P

Kommentarer
Postat av: neejra<3'

jag hittade den nyss jag har precis läst klart aölla delar o jag tänker absolut fortsätta föja den

2010-12-06 @ 17:31:55
Postat av: Anna

Jag har följt dig sen du typ startade bloggen! :D

2010-12-06 @ 18:16:51
Postat av: justinsjulija

samma som anna :DD

shit bra ! mera

2010-12-06 @ 18:36:23
URL: http://mathildaochjulija.blogg.se/
Postat av: anna

jättebra :D men jag tycker att du ska skriva på svenska när dom snackar, lättare att läsa då ^^

2010-12-06 @ 18:49:53
Postat av: Millaaa

så himla bra :D men du måste uppdatera oftare annars hinner man ju dö innan man får veta vad som händer! ;)

2010-12-06 @ 19:08:06
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Sandra

ONÖDIG? hell to the no, den här är asbra!

2010-12-06 @ 20:48:44
URL: http://ssandraaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0