Part 3

Någon som skulle tänka sig att kunna göra en snygg header åt mig? Du får givetvis länkning som tack isåfall! Hör av dig genom en kommentar om du är intresserad! :)

______________________________________________

*Knack knack*
Jag öppnade dörren och kikade ut.
"Hej Tyra, visst är rummen fina!", sa Janette, Millas mamma och slog ut med armarna.
"Ja, verkligen" svarade jag och vände mig om för att kunna se utsikten igen.
Vi stod så tysta ett tag innan hon fortsatte:
"Jag tänkte bara säga att vi har planer på att leta upp någon mysig restaurang om ca en halvtimme, klockan är ju ganska mycket här.. Hinner ni bli klara tills dess?"
"Jadå det tror jag nog, ska vi ses nere i lobyn?", svarade jag.
"Det blir perfekt"
'
Milla hoppade in i duschen medan jag ockuperade hallspegeln med min neccesär. Mascara och lite läppglans fick räcka. Sedan begav vi oss mot lobbyn, dock 10 minuter senare än vad vi sagt från början.
'
Ute på gatorna var det livat och fullt med folk trots att det var torsdagskväll och ganska kyligt ute. Vi försökte få bord få ett flertal restauranger, men det var fullt överallt.
"Kan vi inte ta McDonalds, jag är huungrig", kved Millas lillebror Elias och höll sig för magen.
"Nej gubben, inte idag. Men vi ska snart hitta något ställe att äta på ska du se.." svarade mamma, och inte långt därefter hade vi fått ett fönsterbord på en libanesisk restaurang mitt i smeten av staden.
'
Medan vi väntade på maten så nöp plötsligt Milla mig i armen. "Oh my god", var de orden jag urskilja från hennes viskningar. Hon stirrade ner på sin telefon medan jag frågande såg på.
"Oh my god", viskade hon igen, men den här gången lite högre.
"Men säg vad det är då?", sa jag, men hon bara upprepade sig ännu en gång.
Jag försökte se vad som stod på mobilen men hon höll den i ett stenhårt grepp. Sedan log hon finurligt mot mig och sa:
"Justin Bieber är här i stan, just nu.. bara 3 kvarter bort.."

Kommentarer
Postat av: ida

Gud så bra du är, Fortsätt så! :)

2010-11-25 @ 22:20:46
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0