Part 8

Till en början kunde jag bara se siluetten av någon som stod framåt böjd och höll sig för huvudet. "Aoo", hördes igen. Shit vad dum jag är, tänkte jag för mig själv och skulle precis be om ursäkt och fråga hur det gick när personen sträckte på sig och såg mig rakt i ögonen. Min hjärna blev överbelastat på en sekund. Kunde det verkligen vara..? Nej, vad skulle han göra här! Men hans ansikte såg så bekant ut. De bruna ögonen, håret, dragen i ansiktet. Men nej, det hade ju varit omöjligt. Inte kan det vara..
"Shit. förlåt, jag är jätteledsen! Jag gick och kollade ner i mobilen och såg inte att du öppnade dörren!", han höll upp sin iPhone som om han försökte visa att han verkligen pratade sanning.
"Ehh.. eh.. neeej, säg inte förlåt, det var mitt fel! Förlåt!", fick jag fram på knagglig engelska.
Det blev tyst i vad som kändes som en evighet, fast det i själva verket bara var i någon sekund innan jag utbrast.
"Hur gick det med huvudet!"
Han log och la ena handen på pannan.
"Det gick bra, du behöver inte ringa ambulansen".
Jag log tillbaka och pustade ut högljutt.
"..och du, jag är ledsen om mitt lilla "team" väckte dig när de gick förbi här, de har en vana av att bli lite högljudda så här på kvällskvisten..".
Jag skulle precis svara när jag hörde en röst i slutet av korridoren.
"Justin, what are you doing?". Vi vände oss om och först då noterade jag kvinnan som stod och höll upp dörren vid rummet längst bort. Hon trummade lätt på dörrkarmen med fingrarna och såg mot vårt håll.
"Jag måste gå, men det var trevligt att träffas!". Justin vände sig om, drog upp jeansen en bit som halkat ner och gick sedan med raska steg bort mot kvinnan, och in genom dörren. Efter det att dörren glidit igen helt stod jag bara och stirrade.
______________________________________________________
'
En snabb fråga ni gärna får svara på.. Föredrar ni att jag skriver på svenska även när personerna pratar engelska, eller ska jag skriva på engelska då? Eller ska jag blanda lite, att visa korta meningar och uttryck kan vara på engelska och resten på svenska..?

Kommentarer
Postat av: Manal - Bloggen om Justin Drew Bieber

MEEEEEEEEER !!!

älskar din design vrf gör du inte en större header ? :D

2010-11-28 @ 11:45:48
URL: http://thisisaboutjb.blogg.se/
Postat av: Emma

Meeeeeeer!

2010-11-28 @ 13:04:26
URL: http://emmaslivitext.blogg.se/
Postat av: jovana

Skriver en novell blogg om Justin Drew Bieber tillsammans med en kompis, flera noveller om dagen.

kolla den !

www.Justindrewbeebs.blogg.se

2010-11-28 @ 14:21:45
URL: http://justindrewbeebs.blogg.se/
Postat av: Anonym

svenska

2010-11-28 @ 14:47:43
Postat av: amanda

du måste skriva mer :D

2010-11-28 @ 14:55:12
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är grym, srkiv mer.

svensdka :D <3

2010-11-28 @ 16:36:24
Postat av: sara

neej skriv på engelska det blir så konstigt annars :) btw hur gammal e tjejen ? <3

gryyym blogg och berättelse!

2011-01-01 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0