Part 93

Tidigare:
"Stay away!", sa Millas pappa och höll ut en hand i luften när några av dom blev för närgångna. Resten av människorna på flygplatsen stod alla med nyfikna blickar och uttryckligen stirrade på oss som om vi vore utomjordingar. Dom trodde nog vi var en bunt kändisar som precis anlänt, eller det var i alla fall vad det såg ut som. Paparazzina följde oss hela vägen ut till parkeringen där vi hoppade in i två taxibilar.
______________________________________________
'
Dagarna därpå rullade på sakta men säkert. Det kändes nästan som om inget av det jag varit med om faktiskt hänt trots att jag blev påmind utav det vart jag än befann mig.
I skolan visste plötsligt alla vem jag var. Folk pekade och viskade så fort jag passerade. De hade sett mig i tidningar och på nätet. "Där är hon, Justin tjejen!", kunde jag höra hur de gång på gång upprepade. Jag tog inte illa vid utav det. Visst kände jag mig nästan lite stolt emellanåt, men det var inget mer med det. Tjejerna i klassen men också sådana jag aldrig mött tidigare öste frågor över mig. Hur var Justin? Kan du fixa en autograf? Ska han till Sverige snart? Vart träffade du honom? Är ni släkt? Jag svarade så gott jag kunde utan att ge ut för mycket information. Vissa frågor svarade jag inte på över huvudtaget vilket gjorde några irriterade, men de gav sig tillslut.
'
De första dagarna ringde telefonen hemma 24/7. Tillslut blev vi så trötta på de eviga signalerna att vi drog ut kontakten helt och hållet och istället bara använde oss utav våra mobiler. Men kort därefter blev även min mobil nerringd. Folk ville träffa mig för intervjuer, fotojobb, någon undrade till och med om jag skulle kunna tänka mig att ställa upp i en ny tv show som skulle börja sändas som handlade om "hundars talan". Jag tackade nej till varenda en av dom.
'
En dag när jag som minst anade det plingade min mobil till. Det var under mattelektionen en fredag.
I miss you i miss you i miss you i miss you! What r u doing? xoxo Justin
Jag blev varm i hela kroppen. Än hade han inte glömt mig!
"Är det från Justin?", frågade en tjej i klassen och försökte kika mig över axeln. Jag la en hand för skärmen men hon tycktes redan ha läst vem avsändaren var.
"Shit, Tyra har fått sms från Justin!", utbrast hon vilket förvandlade hela klassrummet till en hönsgård. Tjejerna flockades runt mig som om jag vore en magnet och alla ville se vad som stod.
"Nej, det var inte från Justin!", sa jag och såg menade på var och en av tjejerna. Men de trodde mig inte vilket fick läraren att rycka in.
"Sätter ni er inte flyttar jag fram provet tills imorgon!", röt han, och bevisligen hjälpte det för sekunderna därefter satt alla knäpptysta på sina platser igen. Jag log och knapprade in ett svar.
MISS YOU 2! Jag har matte, tråååkigt! Vad händer i ditt liv då?<3
Det tog bara några sekunder innan jag fick svar.
Åh vad roligt det låter, räkna några tal åt mig också! Jag är på en photoshoot, tänker på dig och odlar mustach.. Heheh.. xoxo
Jag rynkade pannan, vadå odla mustach? Men strax därefter förstod jag när jag fick syn på bilden han bifogat. En bild på han själv i en tjock mustach och fluga, antog att det hörde till fotograferingen.
Ohlala SNYGGING! ;) xoxo
Skickade jag tillbaks och kunde inte undgå att le brett för mig själv. Det där var Justin i ett nötskal!

ff
________________________________________________            Har inte uppdaterat på väääldigt länge som ni förmodligen märkt, på grund av bristande intresse och brist på tid, men nu är jag tillbaka igen! Det här var en väldigt kort och ganska "ospännande" del.. men jag ska försöka skriva mer i veckan, och jag kan lova att riktigt roliga saker kommer hända! ;) ___________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Johanna

mer :D

2011-04-11 @ 15:50:54
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: felicia

yay, äntligen en del till! :D

2011-04-11 @ 16:53:01
Postat av: Mathilda

äntligen! Din novell är BÄSTBÄSTBÄST! Glöm inte de tjejen!

Go girl! :D

2011-04-11 @ 17:24:46
Postat av: Anonym

Bra tjejen! Go go. Bara upptadera när du vill, jag är kvar här;D

2011-04-11 @ 19:51:30
Postat av: sabbe

more :D

2011-04-11 @ 19:52:33
Postat av: Amanda

Jaaa ett nytt kapitel!!! Du vet inte hur glad jag blir när jag inser att du skrivit ett nytt kapitel!!! Du skriver som en Gud!

Jag säger som personen över uppdatera när du hinner jag kmr vara kvar :D

2011-04-11 @ 22:20:28
Postat av: matilda

Mer, din novell är bäst! <3

2011-04-13 @ 16:23:56
URL: http://maatiildas.devote.se
Postat av: Anonym

meeeraaaaaaaaaaa D:

2011-04-13 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0