The End

Vet inte hur jag ska skriva det här, så jag gör det enkelt för mig och går rakt på sak. Jag ska sluta skriva i den här novellen. Känns som om jag tappat lusten, och därav min otroligt dåliga uppdatering på senaste tiden, trodde jag skulle vilja fortsätta nu i slutet av sommaren, men så blev det tyvärr inte. Lite trist att sluta mitt i novellen, men känns nästan ännu tristare om jag bara skulle skriva ihop något snabbt slut "bara för att".
'
TUUSEN tack för alla snälla, söta och stöttande kommentarer jag fått, dom har verkligen fått mig på bra humör och gjort mig jätteglad! :D Ni har varit dom perfekta läsarna! ♥ Och förlåt för att jag slutade mitt i novellen. Men vem vet, kanske får jag tillbaks lusten en vacker dag (det har ju hänt förr) och fortsätter skriva, only time can tell.. ;P
'
xoxo /Tyra ;)
'


Kommentarer
Postat av: mathilda

Näe, gud va tråkigt! Din novell har verkligen varit en av de bästa jag läst.. fett tråkigt att du inte har lust mer, för du var verkligen duktig! Men tack iaf för dessa delarna, de har förgyllt många minuters läsning :D

2011-08-08 @ 23:44:41
Postat av: Anonym

KOLLA IN MIN BLOGG<3

2011-08-09 @ 00:02:33
URL: http://missyt.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Vad synd! Hoppas verkligen att du skriver mer någon gång, för detta var riktigt bra!

2011-08-10 @ 01:22:14
Postat av: amanda

checka in :)

2011-08-10 @ 23:41:50
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Julia

AMAGAD, JAG ÄLSKAR DEN HÄR NOVELLEN, COUNT ME IN, JAG KOMMER VARA HÄR FÖREVIGT!

2011-08-22 @ 23:12:05
Postat av: Anonym

neeeeej :(

2011-10-16 @ 09:45:39
Postat av: Johanna <3

Neej! D:>

Love ditt sätt att skriva, snäälla fortsätt någon dag! <33 Puss!

2011-10-31 @ 09:05:51
URL: http://photofilter.webblogg.se/
Postat av: Mimmi<3

syynd!! :(

älskar ditt skrivande!

Checka min blogg oxxo?<3

2011-11-21 @ 19:24:12
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: julia :D

heeej jätte bra novell!! jag älskar den ... synd att du sluta den var ju jätte bra ju! men jag undra om jag kunna hjälpa dig med novellen alltså skriva något kapitel nångon gång...:D bara undrar gör inget om det inte går! :D

2011-12-09 @ 23:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0