Ny design m.m

Som nu kan se har jag äntligen fått ny design, och även denna snygga gjord av Jennifer! Tyvärr har hon fortfarande inte gjort någon blogg, men så fort hon fixat det får ni gå in och berömma henne där! ;)
'
Blev tyvärr inget inlägg idag, men imorgon kan jag garantera er ett! ♥
____________________________________
Postat av: Emma
Meeer!! men jag undrar bara skulle du inte kunna göra mellanslag när du skriver för det är mycket enklare att läsa då!! förstår du vad jag menar, alltså som stycken!!! :D jag är inte bäst på att förklara men hoppas att du förstår

SVAR: Haha, jo jag förstår vad du menar, ska försöka tänka på det! ;) Tack för tipset!
____________________________________
'
Om du också har en fråga eller vet något du tycker kan bli bättre eller helt enkelt bara vill berömma ( x) ), hör av dig i en kommentar så lovar jag ett svar! ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

när kommer det garanterade inlägget? ;)

sitter och väntar haha :p

2011-02-25 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0