SOOOORRRRYYYYYY.

Förlåt, förlåt, förlåt! Har inte uppdaterat nu på en vecka (!?) på grund av en hel del olika skäl. Jag har vart dundersjuk, jag har haft mycket i skolan och jag har helt enkelt inte orkat. Blir så himla glad av att se att det trots detta finns de personer som fortfarande är kvar och kikar in på den här bloggen, fast att det är betydligt mindre än besökare än vanligt så ska ni veta att det betyder! ;)
'
Tänke göra "comeback" idag men då visar det sig att jag ska vara borta hela dagen.. så förhoppningsvis blir det ikväll, men om det inte kommer något då så lovar jag (på riktigt den här gången :P) att det kommer en ny del imorgon! Men ska som sagt verkligen försöka att få ihop i alla fall något litet idag.
'
xoxo, Tyra ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaaaa mer!! :)

2011-02-20 @ 12:57:41
Postat av: Anonym

:)

2011-02-20 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0