Tillfällig design!

Som du förmodligen redan märkt har ja lagt in en ny, tillfällig design eftersom den andra plötsligt slutade fungera..?! Har försökt att återställa allt och sätta in allt på nytt, men det funkar inte.. :(
'
Nu skulle jag bara behöva få in namnet på novellen någonstans (eventuellt i ny header), nån som har lust att hjälpa lilla otekninska jag..?! Eller ännu bättre är ju om nån vet hur jag ska fixa min gamla design gjord av Jennifer för att få den att fungera igen, den var ju så snygg.. :(
'
Peace ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hjärtat .. jag kan fixa det , har också en annan design du kan välja på om du hellre vill ha den , lite kul med en ny kanske ? :) ♥



mailar dig snart , så får du koderna till din gamla igen och så sätter du in den så hoppas jag det funkar sen har jag en ny om du hellre vill ha den !<3

2011-02-12 @ 18:00:38
Postat av: Jennifer

Vad har hänt med uppdateringen ? .. har läst igenom hela novellen nu , hahah du har utvecklast sen första kapitlet tycker jag , på att bra sätt då allså ;D♥



2011-02-15 @ 01:01:33
Postat av: Anonym

Hahah håller med Jennifer :)

2011-02-15 @ 20:15:30
Postat av: Y

Hahah håller med Jennifer :) Kan inte ddu skriva en till del:p

2011-02-15 @ 20:16:08
URL: http://typyaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0