Update..

GAAH, känns som om jag bara kan sluta att ursäkta mig för dålig uppdatering, har redan gjort det allt för många gånger. Men men, som ni kanske märkt har jag (tyvärr) en hel del andra saker som måste prioriteras före den här novellen. Därför blir uppdateringen säämst emellanåt. Men i morgon då lovar jag en ny part!
'
Stoooor kram till er läsare som fortfarande läser! ;) ♥

I väntan på nästa del får du gärna svara på den här frågan:
Hur ofta kollar du in på den här bloggen/novellen? Kom du nyss hit av en slump eller följer du den?
'

Kommentarer
Postat av: ''Den Bästa''

0 till en gång om dan (beroende på om jag hinner eller inte) Såklart följer jag din underbara lilla novellis xD

2011-02-05 @ 10:49:37
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag kom hit av en slump men sedan dess har jag läst den! Älskar den!:) 5gånger kanske:)hihi

2011-02-05 @ 11:25:53
Postat av: M

Kanske 5 gånger om dan, och först kom jag hit av en slump men nu älskar jag det om följer den:) du är jätte duktig:D

2011-02-05 @ 11:57:22
Postat av: felicia

kikar in varje dag och blir jätteglad när du skrivit nåt! :) jag kom hit första gången för kanske en månad sen via en länk från en annan blogg och då streckläste jag alltihopa, och sen har jag inte kunnat sluta läsa! inte för att jag vill sluta haha ;)

2011-02-05 @ 12:29:12
Postat av: Jennifer

kom in hit för några veckor sedan via en länk från en annan blogg , och klickar in på bloggen kanske 3 till 8 gånger per dag :) ♥

2011-02-05 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0