Part 77

Förlååt för den sämsta uppdateringen, har så SJUKT mycket i skolan just nu att jag knappt hinner göra annat än att äta, sova och plugga.. -.- Här kommer en vääldigt kort bit bara för att visa att jag inte glömt er, men imorgon lovar jag mer! ;P
______________________________________________________
'
När sista låten var spelad tackade Justin oss alla för att vi kommit och slängde sedan ut hans två trumpinnar över publikmassan. Folk tjöt av glädje i hopp om att fånga dom. Scenen släcktes ner och allt folk började röra sig mot utgångarna. Ännu några avundsjuka och nyfikna tjejer kom fram och pratade lite med mig, de undrade hur jag blivit Justins OLLG, hur det kändes, om jag hade hunnit prata något med honom, hur han luktade.. några ville till och med fotografera sig tillsammans med mig.
"Så det är såhär det känns att vara känd!", sa jag och log mot kameran. Jag kunde knappt förstå själv att jag som alltid varit så blyg faktiskt stod och pratade engelska med några helt random tjejer jag aldrig träffat förut. Jag kände mig nästan en aning stolt, det här skulle min engelska lärare ha sett. Tjejerna skrattade och pratade med mig ett tag till innan de var tvungna att gå. I samma stund som vi vinkat av varandra pep det till i mobilen.
"Jag tror våra föräldrar står utanför..", började jag och vände mig mot Milla. Men när jag såg smset så visade det sig att det inte alls var varken min mamma eller pappa som smsat.
Vill ni komma backstage? :) xoxo Justin
"Ojj..", var det ända jag fick fram. Milla såg frågande mig innan jag fortsatte.
"Justin frågade precis om vi ville komma backstage!", jag såg upp på Milla med stora ögon.
"Men det är klart, skriv jaa!", sa Milla så snabbt att jag nästan blev förvånad, hon hade inte sagt ett ord till mig sen det visat sig att det var jag som fick komma upp på scenen och inte hon. Jag var tvungen att läsa smset ännu en gång innan jag svarade.
Jaaa, om vi får så! :D
Det tog bara några sekunder innan jag fick ett svar.
Ofc, stanna vid era platser så kommer någon och hämtar in er om ett tag.. Vi måste bara vänta till publiken börjat gå.. :) xo
Jag höll upp mobilen framför Milla så hon kunde se vad som stod.
"Shit", sa hon och log brett.
"Omg", sa jag och log jag med.
"Nej, inte omg, omb!", rättade hon mig och skrattade.
"Så du är inte arg längre?". Jag kunde inte låta bli att fråga, även om jag visste att det här kunde göra henne ännu surare.
Hon blev tyst en lång stund vilket fick mig att förvänta mig det värsta, men sedan ryckte hon nonchalant på axlarna.
"Jag har väll aldrig vart sur?". Jag skulle precis öppna munnen och motsätta mig hennes fråga, men sedan ångrade jag mig.
"Okej, skönt att höra!", svarade jag istället.


Kommentarer
Postat av: felicia

skönt att dom verkar vara vänner nu:)

synd att du inte hinner skriva så mycket:( men jag stannar här och kikar in ibland! :)

2011-02-15 @ 21:30:16
Postat av: Y

Väldigt bra del ! :)

Håller med Felicia.

Du har kvar läsare, trots att din upptadering inte, kanske, är den bästa:P :)

2011-02-17 @ 00:42:04
URL: http://typyaris.blogg.se/
Postat av: Siis

Vill ha meer :D Hoppas uppdateringen blir bättre snart :D

2011-02-17 @ 17:38:23
URL: http://musikflower.blogg.se/
Postat av: Y

Kan du inte skriva MER ? :D

2011-02-19 @ 22:36:00
URL: http://typyaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0