Part 72

Tack för alla svar till min fråga i förra inlägget! Kul att höra att flera gillar den! :D
__________________________________________
'
När vi kommit tillbaka till hotellet hann jag inte göra mycket mer än att borsta tänderna innan Milla började stressa upp sig och ville att vi skulle åka med en gång.
"Men Milla, vi har biljetter i golden circle, läängst fram. Så vi behöver inte kriga för bra platser.. vi behöver inte åka så tidigt!".
"Men för säkerhets skull! Man vet aldrig, det kan vara långa köer eller massa annat strul!".
"Jag tänker inte åka nu i alla fall, jag åker tidigast klockan 3!". Milla skruvade på sig innan hon svarade.
"Jaja, okej.. vi åker klockan 3 då.. Men då har vi bara 4 timmar på oss vet du..".
"Bara?".
"Okejokej, vi åker klockan tre!", sa Milla, hon tycktes inte orka diskutera den saken något mer.
'
Timmarna tickade på och plötsligt utbrast Milla:
"Är du klar? Vi ska gå om 10 minuter!".
Vi knackade på hos föräldrarna och sa det var dags att gå. De hade envisats med att följa med oss hela vägen fram till entrén för att se till att vi kom rätt.
"Kom nu ihåg att ha mobilen på heela tiden, och håll koll på varandra. Gå aldrig ifrån varandra..", sa Millas mamma.
"Vi kommer klara oss, ta det lungt!", suckade både jag och Milla i kör innan vi vinkade av dom och gick mot biljettluckorna intill den enorma arenan.
"We have this golden circle tickets, are we supposed to walk here?", lyckades Milla få fram på knagglig engelska till mannen som satt i biljettluckan medan hon höll upp våra biljetter.
"Nej, ni ska ditåt..", svarade han och pekade mot en annan ingång en bit bort. Vi tackade och gick vidare.
Väl där så fick vi komma in. Vi läste oss fram på skyltar innan vi slutligen hittade vår ingång, A 1-30.
"Woow", var det ända jag lyckades få fram när jag såg arenan. Den var minst dubbelt så stor som globen som jag var van med hemma i Sverige. Milla kunde inte göra annat än att instämma.
"Woooow".
Det var flera människor som redan radat upp sig längst kravall staketen. Halva golvet var redan fullt.
"Kom nu då", sa Milla och drog mig vidare. Vi gick fram mot scenen och fick visa våra biljetter ännu en gång för att komma in till de avgränsade stället precis framför scenen. Det var redan en stor grupp tjejer som var där, men vi lyckades trots det få platser alldeles intill scenen.
"Jahapp, vad gör vi nu i 3 timmar?", frågade jag Milla.
"Det kommer gå fort..", sa Milla och fortsatte.
"Vänta här! Passa min plats!". Jag såg oförstående på henne när och sprang i väg till sidan av våran avgränsade inhägnad och började prata med någon kille som stod där, fast på "scensidan", och gav instruktioner till en elektriker som stod en bit bakom honom. När Milla kommit fram till honom log han och nickade, sa någonting, nickade igen.. Någon minut senare kom hon tillbaks skuttande med världens leende på läpparna.
"Vad va det där om?", frågade jag henne.
"Vill du verkligen veta det?", frågade hon och flinade.
"Jaa, men det är klart!".
Men hennes svar gjorde mig långt ifrån lika glad som hon själv tycktes ha blivit.
___________________________________________
'
Nästa del kommer imorgon!
Någon som kan gissa vad Milla sa till killen? Den första som gissar rätt får en länkning (om någon nu lyckas gissa rätt..)! x)

Kommentarer
Postat av: felicia

ååh, jag vill veta vad hon sa! :)

2011-02-05 @ 21:31:59
Postat av: Jennifer

herregud , vad jag är nyfiken ...skiit alltså !;o

kanske att hon ska vara justin OLLG ?:p ♥

har ingen aning .. men bara en gissning :D

2011-02-05 @ 22:17:12
Postat av: Johanna

Super duper bra!!!:D Det är säkert något om Justin hon frågade om! eller kanske inte....:P

2011-02-05 @ 23:23:43
Postat av: ''Den Bästa''

Hon frågade väl om hon fick komma upp som Justins OLLG ?

2011-02-05 @ 23:57:08
URL: http://uandmee.bloggplatsen.se
Postat av: L o l l I POP

Om milla fick bli one less lonely girl

2011-02-06 @ 00:13:27
URL: http://lollipopdetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0