Part 73

Jennifer var den som gissade rätt först (samma person som gjort min snygga design)! :D Tyvärr skrev hon inte med sitt bloggnamn (du och din kompis har ju lagt ner er förra blogg, så känns onödigt att länka till den.. :P), men har du en ny blogg så säg bara till så länkar jag dit! ;)
'
Nog med det, läs och se vad det rätta svaret var! x)
_____________________________________________
'
"Va, ska du vara Justins 'one less lonely girl'? Alltså, gå upp på scenen och så?".
"Jaa, fatta vad häftigt!", utbrast Milla.
"Men, vadå, sa han bara ja? Bara sådär?", frågade jag.
"Jaa, fast jag flörtade ju lite också.. jag är ju ganska bra på sådant..", sa hon och blinkade.
"Du är inte avundsjuk va?", frågade hon och la huvudet på sne medan hon såg på mig.
"Nejdå..", sa jag och log. För innerst inne var jag faktiskt inte så värst avundsjuk. Jag menar, jag kunde i princip träffa Justin när jag ville.. Att stå på scen med honom hade förmodligen bara gjort mig svimfärdig. Jag var aldrig den tjej som hade de största replikerna på skolans musikaler och julspel, jag föredrog att stå längst bak i kören där man knappt varken syntes eller hördes. Så jag antar att det här var det bästa för både mig och Milla.
"Är du heeelt säker?", frågade hon igen. "Tänk bara att stå där på scen och se ut över folkmassorna medan han smeker ens kind!"
"Men du kan sluta att fråga, för vad hade du gjort om jag sa att jag VAR avundsjuk? Du hade ju knappast låtit mig gå upp och ta din plats i alla fall..". Milla ryckte på axlarna.
"Tjaa, man vet ju aldrig.. Jag kanske är lite mer omtänksam än vissa andra personer som bara tänker på sig själva hela tiden..". Jag såg på henne och lyfte ena ögonbrynet innan hon fortsatte.
".. men när jag tänker efter så.. nej. Du skulle nog aldrig få gå upp istället för mig. Jag får ju ta min chans medan jag kan, eftersom du aldrig låter mig träffa Justin utan smyger iväg själv med honom..".
"Men det här handlar inte om mig, det handlar om Justin. Vill han träffa dig så hade han svarat på dina sms.. Jag kan inte bestämma vem han ska träffa", svarade jag. Milla visste inte vad hon skulle säga utan fnös bara.
'
Tre timmar senare var arenan redan fullsatt. Hela publiken stod och sjöng några av Justins sånger, jublade åt Justins gitarrist som kom ut och spelade några låtar för oss, dansade till förbandet och jag började faktiskt prata med 3 amerikanska tjejer som hade ståplatserna bredvid mig och Milla. Dom sa att dom varit här sedan 10 imorse och köat eftersom de vart på meet and greet där det fått träffat Justin.
"Du skulle ha sett, han är såå mycket snyggare i verkligheten än på bild. Och han var jätte trevlig! Du hade förstått om du också vart där! Försök att få meet and greeet tickets nästa gång du ska på hans konsert, det är sååå värt det!". Jag kunde knappt låta bli att skratta när de pratat klart. Om de bara visste hur många gånger jag träffat honom..
Plötsligt började hela arenan att skrika hysteriskt. Jag hoppade till och vände blicken mot scen och förstod med ens varför. En stor järnkula hade uppenbarat sig på scen samtidigt som två enorma tv skärmar började visa en kort film, som liknade en reklamsnutt. I samma stund som den tog slut började lampor att blinka och rökmaskinerna att spruta rök. Sen kunde man höra Justins röst, vilket resulterade i att alla blev helt galna och skrek ännu högre, likaså gjorde jag.

Här ovan kan ni se Justins entré. :)

Kommentarer
Postat av: K A R I N

Awsome!



Sv: Nej verkligen inte, man kan väl säga att han har mognat lite!

2011-02-06 @ 16:50:19
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Super duper bra!!! Men Milla gå och dränk dig i sjön!!!!:O Din jävla unge!!! hahhha va bara tvungen att ta ut min ilska på henne :P

2011-02-06 @ 18:50:51
Postat av: Justinandjonas

Hej!

Läs gärna vår blogg om Justin Bieber i ett minst sagt speciellt förhållande med en annan kille ;)



Vem har sagt att Justin Bieber inte kan vara gay liksom?



Bieber <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-02-06 @ 19:12:15
URL: http://justinandjonas.blogg.se/
Postat av: felicia

alltså milla kan ju gå och dö? :o

så himla bra, meer! :D

2011-02-06 @ 20:18:53
Postat av: L

Haaaaaatar Milla!!!

Skitbra, fortsätt! :D

2011-02-06 @ 23:10:19
URL: http://itsaboutjdb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh, vad jag bara äääälskar din novell <3 :D

Kolla gärna in min kompis biebernovell på den här länken: http://jbiebsstorys.blogg.se/?tmp=07161357

2011-02-07 @ 16:15:54
Postat av: Siis

MEER :DD

2011-02-07 @ 17:12:37
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Jbiebersstory

Awesome att du är med och tävlar (:

2011-02-07 @ 17:49:24
URL: http://jbiebersstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0