Part 74

Justin började sjunga vilket bidrog till att jag fick gåshud över hela kroppen. Det lät så himla bra att jag nästan blev tårögd, och då ska du veta att jag inte är den typen som ofta gråter offentligt.
Han spelade ett flertal olika låtar, somebodey to love, baby, och one time, därefter höll han ett kort "tal" eller vad man skulle kunna kalla det innan Jaden Smith kom ut på scenen. De sjöng never say never och dansade i takt tillsammans med de andra dansarna på scen. I den sista refrängen sprang Justin fram till publiken och "high five"ade fansen. När han kom fram till mig och Milla stannade ha tvärt upp och stod kvar där och sjöng ett tag. Jag gav honom överdrivna slängpussar, precis som jag lovat. Och jag tyckte att jag kunde se honom le bakom micken. Publiken började trycka mot vårt håll för att komma närmre Justin, men innan vi blivit undanknuffade så sprang Justin iväg till andra sidan vilket med ens gjorde det mer luftigt hos oss.
'
'
Plötsligt kom en äldre kvinna i 40-års åldern och ställde sig framför mig fast på scensidan, andra sidan av kravall staketet. Jag muttrade något surt och ställde mig på tå för att kunna se Justin där han befann sig på andra sidan av scenen, men hennes huvud var fortfarande för stort..
"Excuse me..", började hon.
"Ja?", svarade jag tveksamt, var det mig hon pratade med. Jag backade några steg från staketet. Hon var säkert en sån där säkerhetsvakt som ska se till att ingen blir mosad eller kvävd.
"Jag har en fråga till dig..", sa hon och log. Nu såg jag bara oförstående på henne. Hon kanske inte var en säkerhetsvakt ändå?
"Jaa..?", upprepade jag än en gång osäkert.
"Skulle du vilja vara Justins One Less Lonely Girl?". Jag tappade hakan. Hörde jag verkligen rätt? Men entusiasmen jag precis känt försvann med ens när jag kom och tänka på Milla. Hon hade ju redan blivit lovad. Jag suckade och skulle precis berätta att det inte var mig dom lovat, utan tjejen här bredvid när Milla själv utbrast:
"Det är JAG som ska vara Justins OLLG!", hon log brett och falskt mot mig och sa.
"Bättre lycka nästa gång..". Sedan vände hon sig återigen tillbaka till kvinnan.
"Det var mig den där killen lovat att få vara Justin one less lonely girl, ska vi gå in bakom scenen?".
"Jo, jag hörde det, men det går tyvärr inte, jag är väldigt ledsen..". Nu var det Milla som tappade hakan.
"Visst är det du som är..", började kvinnan. Hon drog upp ett anteckningsblock och läste vad som stod innan hon fortsatte.
"Tyra?". Jag nickade långsamt till svar.
"Ja, Justin hade valt ut dig, och vi måste alltid gå efter Justins vilja i första hand..", hon log mot mig och såg sedan ursäktande på Milla.
"Ska du hänga med eller?", fortsatte hon. Jag såg från Milla, sen tillbaka på henne.
"Jaa.. jätegärna!".
"Gå dit bort så öppnar jag grinden åt dig där!", sa hon och pekade åt sidan. Jag nickade och började på skuttande steg röra mig ditåt.
"Bättre lycka nästa gång!", sa jag till Milla innan hon försvann i resten av folkmassorna. Påväg till grinden tycktes flera tjejer förstå vad som var på gång.
"Ska du vara Justins One less lonely girl?!", utbrast de gång på gång med stora ögon.
"Jaa, jag tror det!", sa jag ivrigt.
"OMG OMG OMG, hon ska upp på scen! Shit.. Hälsa Justin!". Jag log och nickade åt allas kommentarer. Shit, hur kunde det kännas så stort helt plötsligt? Jag som knappt brytt mig när Milla berättat att hon skulle upp! Fjärilarna i magen bara växte sig större och större. Det här skulle bli en av de bästa kvällarna i mitt liv, det kände jag redan nu..

Kommentarer
Postat av: felicia

milla blev så jäklar ägd! rätt åt henne :)

2011-02-08 @ 16:34:40
Postat av: Johanna

hahhha så ägd milla blev!!!:P skitbra!!:D

2011-02-08 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0