Ett litet nattinlägg

Ville bara berätta att jag absolut inte glömt er läsare! Trots att jag inte alltid har tid/lust att uppdatera så tänker jag ofta på er och novellen, får till och med dåligt samvete flera gånger! xd En av mina trogna läsare (Jennifer) frågade om jag i slutet av varje part kunde skriva när jag skulle lägga upp nästa del, så man slapp kolla in i bloggen flera gånger per dag. Jag tycker det låter som en bra idé, så de gångerna jag vet ungefär när nästa inlägg kommer så ska jag börja skriva ut det. Men inte alltid, för flera gånger vet jag inte själv när nästa del kommer.. :P Nu vet jag i alla fall att nästa inlägg kommer imorgon (kan tyvärr inte säga exakt tid.. menmen! :P)..
'
P.S. Hahahh på tal om inget, det är grymt kul att se hur många som kommenterat att dom hatar Milla.. x)

Kommentarer
Postat av: M

När kommer den?:)

Väääääntar:D älskar storyn!:)

2011-01-22 @ 13:09:18
Postat av: Jbiebersstory

Vill du ha bloggsvar till din blogg? Isåfall klicka dig in på min blogg där har jag just nu en tävling :D

2011-02-07 @ 02:53:25
URL: http://jbiebersstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0