NY DESIGN!

Som ni kanske noterat har jag skaffat mig en ny design! Själv tycker jag den är skitsnygg! ;D Men det är tyvärr inte jag som gjort den utan Jennifer som driver bloggen www.soulsisteers.blogg.se. Inte nog med att hon gjorde en grymt snygg design, hon gjorde den till och med gratis (+ att hon verkar vara en jätte söt tjej och väldigt samarbetsvillig ;) )!
'
Håller du med mig och tycker att den är snygg, eller är sugen på att beställa en egen design, kika in i hennes (och hennes kompis) blogg och lämna en kommentar! ♥
'
www.soulsisteers.blogg.se
'
(Ni får ta er ork till att kopiera adressen och klistra in själv i adressfältet eftersom jag är så oteknisk av mig att jag inte ens vet hur man länkar.. x) Har nån som vet det lust får denne gärna berätta!)
'
UPDATE: Såg precis att Jennifer skaffat ny blogg, mejla eller lämna en kommentar när du är klar med den nya bloggen så du kan få länkning till den istället! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla om du vann gissa kändisen på min blogg :)

2011-01-10 @ 02:10:22
URL: http://typyaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0