Part 56

Jag han inte komma innanför dörren innan Milla var på mig med massor av frågor?
"Alltså, är ni två typ tillsammans?".
"Nej, det förstår du väll själv att vi inte kan vara. Vi .. flörtar väll bara lite!", sa jag och blinkade.
"Jaha, men det såg ut som ni gjorde mer än att bara flörta..", innan jag hann svara så fortsatte Milla.
".. och vad var det du fick av honom?". Hon nickade mot kuvertet jag höll i ena handen. Jag blev tyst ett tag innan jag svarade.
"Pengar, han var skyldig mig från när vi åt frukost tillsammans, du vet när du var sjuk?". Jag försökte att se så "normal" ut som jag kunde för att hon inte skulle se att jag ljög. Men hon tycktes inte tro mig ändå.
"Det tror jag inte på, får jag se?", hon tog ett steg närmre mig.
"Nej, det får du inte, jag jag och kramade om kuvertet ännu hårdare".
"Varför inte?", sa hon och såg frågande på mig.
"För att jag säger nej", sa jag irriterat och gick förbi henne.
"Nehepp, skit i det då, men du vet att vår lilla deal fortfarande gäller ändå, trots att du gått och kärat ner dig i Justin", ropade hon efter mig onödigt högt innan jag låste toalettdörren om mig.
'
"Är du säker på att du inte ska med då?", sa mamma och la sin hand över min panna.
"Jaa mamma, jag kan bara köpa en macka eller något sedan om jag blir hungrig, men just nu mår jag bara illa..", jag kröp ännu längre ner under täcket och slöt ögonen.
"Okej, jag köper hem något åt dig! Åh, hoppas du inte fått feber bara..".
"Mmmh..", sa jag med grumlig röst.
"Ja, men vila ut riktigt ordentligt nu, och ring oss om det är något, vi har mobilerna med oss! Krya på dig..", sa mamma innan hon började gå mot hallen. Milla gav mig en sur, eller snarare skeptiskt blick innan hon följde efter.
"Släck efter er..", ropade jag innan dörren stängdes igen. Så fort de gått drog jag fram mobilen som jag hela tiden hållt gömd under täcket. Snabbt knaprade jag in ett meddelande till Justin.
De andra gick precis ut och åt middag, men jag är ensam kvar! Säg till när du kan träffas! :) xoxo
Det tog inte lång tid innan han svarade.
Braaa! Jag kommer om 5 sekunder! :D xoxo
__________________________________

Det här var en vääldigt kort bit, ska försöka skriva en till senare också.. annars blir det mer imorgon! :) ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

iiiiiiiiiiiih, jag älskar den här novellen så himla mkt! :') <3

2011-01-08 @ 22:59:14
Postat av: felicia

iiiiiiiiiiiih, jag älskar den här novellen så himla mkt! :') <3

2011-01-08 @ 22:59:29
Postat av: Y

hahah nej inte imorgon! Meeer nuu! :D

2011-01-08 @ 23:42:56
URL: http://typyaris.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer nu, så himla bra :DD

2011-01-09 @ 00:14:56
Postat av: Anonym

!

2011-01-09 @ 13:33:09
Postat av: Y

Sv: åh! okej då. Men det är ny dag nu så fortsätt :D

2011-01-09 @ 13:33:48
URL: http://typyaris.blogg.se/
Postat av: Anonym

längtar till nästa avsnitt :D

2011-01-09 @ 20:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0