Part 68

På vägen hem var Justin tvungen att stanna och ta några kort med några fans som känt igen honom. De blev hysteriska och ville ha minst 3 kort var poserandes med honom. Själv fick jag agera stativ till deras ameror oc mobiltelefoner. Plötsligt utbrast en av tjejerna.
"Vem är du?", och pekade på mig.
"Va.. jag?", sa jag frågande och vred på mig för att försäkra mig om att det inte stod någon bakom.
"Ja, du. Hur känner du Justin?". Jag såg chockat på henne.
"Vi är kompisar..", sa jag och log mot henne.
"Kan jag inte få ta ett kort med dig med?".
"Eh.. ja, men.. inte för att jag förstår varför, men..". Justin började skratta innan han gick och tog kamerorna från mina händer och knuffade fram mig.
"Man vet ju aldrig, kanske blir du Miss Bieber!", viskade hon i mitt öra och blinkade.
"Ställ upp er då!", sa han. Tjejerna radade upp sig bredvid mig, så jag la ovant armarna om dom och log mot kameran. Tillslut var vi tvungna att säga att vi hade bråttom tillbaka till hotellet för att få dom att förstå att vi inte kunde stanna kvar där hela natten. Det fick ännu en varsin kram av Justin innan vi gick vidare.
'
När vi nästan var hemma så stötte vi på ett gäng paparazzis, men dom här var inte alls lika närgångna som dom vi råkade ut för för någon vecka sedan.
"Tycker du inte att det här är jobbigt?", frågade jag Justin och såg upp på honom.
"Vadå?".
"Att gå här såhär med mig medan fotograferna.. fotograferar. För det lär ju vara morgondagens största nyhet..".
"Absolut inte, hellre det än att gå runt med ett lakan..", svarade han och flinade.
Jag knuffade till honom ganska hårt i sidan.
"Passa dig..", morrade jag.
"Nej men seriöst.. det där med lakanet var nog det finaste någon någonsin sagt till mig", fortsatte han. Jag såg skeptiskt på honom.
"Jag lovar!", försäkrade han mig med.
"Jag har försökt dejtat fan förut, men det har alltid slutat med att jag insett att de bara är ute efter kändiskap och pengar. Jag bara väntade på att du skulle bli som en av dom också..". Han såg på mig utan att röra en min.
"Men bevisligen har du inte det", sa han och log. Nu hade vi kommit fram till hotellets bakingång.
"Du kan gå in och vänta om du vill", sa Justin till hans livvakt.
"Yes sir! Dröj inte för länge bara, din mamma lär bli orolig..", svarade han och blinkade med ena ögat innan han gick in. Både Justin och jag skrattade kort. En receptionist kom ut och tände en cigarett, men när hon fick syn på oss så gick hon iväg en bra bit.
"Vad ska du göra nu?", frågade Justin. Jag ryckte på axlarna och suckade.
"Vet inte, gå upp och mysa med Milla antar jag..", Justin skrattade.
"Hinner du följa med lite snabbt bara.. Jag skulle vela visa dig en sak..?", sa Justin och nickade inåt mot återvändsgränden. Jag höjde på ena ögonbrynet.
"Där inne".. sa jag och nickade åt samma håll..
"Njaa, på sätt och vis..", svarade han och fortsatte. "Det går snabbt, jag lovar!". Han såg ut som ett litet barn på julafton, ivrig.
"Tja, varför inte!", utbrast jag.
"Bra, du kommer inte ångra dig!", utbrast han och började gå medan jag själv nyfiket följde efter..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitbra!! undrar bara vad det är han kommer att visa!!

2011-01-26 @ 16:55:28
Postat av: felicia

så himla bra! hoppas du skriver en del till idag :)

2011-01-26 @ 17:08:11
Postat av: Siis

meeerr O:

2011-01-28 @ 16:43:07
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeer. Jag klarar mig snart inte utan ett til kapitel... ÄLSKAR de ju verkligen!!

2011-01-28 @ 17:09:59
Postat av: Anonym

JÄTTE BRA NOVELL!! Förästen, jag har en fråga.. Hur gör du så bakrunden blir fast på designen? :P Tacksam för svar & än en gång, jätte bra!

2011-01-29 @ 12:45:38
Postat av: Julia

Kan du skriva nästa del idag har inget att göra !

2011-01-29 @ 17:14:23
Postat av: felicia

när kommer nästa del? :) så himla sjukt bra!

2011-01-29 @ 21:12:40
Postat av: Anonym

mera så himla bra :D

2011-01-30 @ 13:10:45
Postat av: Jennie

vad har hänt med uppdateringen :O

fortsätt!!! :D

2011-01-30 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0