Svar på frågestunden!

Postat av: Siis

Ohh, Hur kom du på denna novell? (:

 

SVAR: Jag vet faktiskt inte, jag har ju inte kommit på hela än, utan hittar på medan jag skriver. Men jag har några "större" händelser som jag redan vet ska hända.. Jag vill att den ska vara så verklig som möjligt, därför är huvudpersonen en person som nästan alla kan relatera lite till.. :P

Postat av:

1 Ska du på konserten i Danmark den 1 April?

2 hur gammal är du/ni?

3 vart bor du/ni?

4 tycker inte du/ni att det e svårt att bry sig om o stötta en speciell person som ni/du aldrig kmr
få träffa?

 

SVAR:

1. Nej, jag ska inte på konserten i Danmark. :/

2. 17.

3. I centrala sthlm.

4. Om du menar stötta genom att skriva den här novellen, så nej. Jag skriver för att det är kul, men självklart gillar jag Justin oxå.. ;D Och man vet ju aldrig, kanske träffar man honom en vacker dag!

 

 

Postat av: maja

kan inte du göra ett inlägg om dig själv?

 

SVAR: Eftersom jag bestämt att vara anonym med den här bloggen så.. nej. :P


Postat av:

vad heter du?:)

 

lägg upp en bild på dig själv också!

 

SVAR: Som jag sa så är jag anonym och kan därför inte svara på någon av dina frågor.. P:

 

Postat av: M

Kan du inte ha en passande bild till varje del? Blir roligare då:D 
Älskar novellen annars! Sjukt bra:)


SVAR: Åhh, tack så mycket! Blir skitglad av att höra sånt! :D

Jo men det är en bra idé, har tänkt på det själv många gånger. Jag kan ju alltid ge det ett försök! Kanske inte lägger bild till varje inlägg men om jag hittar nån passande så absolut! :D


Postat av: Johanna

Skitbra undrar vad Milla kommer att säga? Mn undrar bara en sak. Utalas Tyras namn aså svenskt eller som Tyra Banks namn amerikanskt typ? Vet inte hur jag ska förklara:)

 

SVAR: Tacktack! :D Jag tänker mig att hon uttalas som man gör det på svenska, eftersom hon är svensk.. Men samtidigt kanske Justin uttalar det som Tyra i Tyra Banks gör eftersom att han inte är svensk.. Man får helt enkelt själv bestämma hur man vill att det ska uttalas.. xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0