Part 49

Jag läste smset om och om igen. Vad menar han med öppna dörren? Är det kanske något uttryck man använder sig av här i USA? När det slog mig att han förmodligen ville att jag uttryckligen skulle öppna dörren började jag nästan skratta åt mig själv. Hur dum får man vara?
Jag kastade en snabb blick i spegeln innan jag gick ut till hallen. Försiktigt, för att inte dunka huvudet i dörren och avslöja mig, kikade jag ut genom det lilla kikhålet. Men till min besvikelse kunde jag inte se någon. Bara grannarnas dörr på andra sidan av korridoren. Förvånat vred jag om låset och lät dörren glida upp och blev stillastående. Jag såg fortfarande igen, men jag väntade på att Justin skulle hoppa fram bakom dörren och ropa "suprise!". Men inget hände. Jag stack fram huvudet bakom dörren, men han stod inte där. Var det här ett skämt eller? Tyckte han att det var kul att såra mig, att få mig att må dåligt? Jag tog ett djupt andetag. Det luktade skurmedel. Sedan vände jag mig om för att gå in igen, och i samma stund som jag skulle dra igen dörren så såg jag den. En liten lapp som låg ihopvikt på golvet precis intill dörrkarmen. Jag hukade mig ner och tog upp den. Handstilen var prydlig, inte sådär slarvig som de flesta killar brukar ha.
Hi Tyra!
Förlåt för att det gick så snabbt sist, jag han inte säga hejdå vilket jag nästan skäms över.. Jag hoppas du haft en mysig jul! Nu är jag tillbaks på hotellet och undrar om du skulle vilja hitta på något, typ gå på bio eller bara spela lite tetris, du var ju ganska duktig på det.. ;) Hör av dig i så fall, det skulle i alla fall göra mig glad!
xoxo Justin.
Strax under textens slut hade han ritat dit en liten sträckgubbe med oproportionerligt huvud som log brett mot mig. Aww, vad gulligt! Tänkte jag och vek ihop lappen innan jag gick in igen. Jag drog fram moblilen och började skriva ett svar. När jag tryckt på skicka så kom jag på mig själv med att stå och le för mig själv. Att lägga Justin bakom sig som jag lovat mig själv att göra fanns inte på kartan längre. Nu ville jag inte göra annat än att träffa honom på en gång!
'
Det tog inte lång tid innan jag fick ett svar.
Jag är glad att du inte är arg på mig. Har du lust att träffas nu? :) Om du precis tänkt lägga dig är det bara säga till så kan vi bara ses en annan dag! xoxo
Jag skrev in mitt svar direkt men väntade någon minut med att skicka smset. Jag ville inte verka allt för på.
Vi bestämde att vi skulle ses nere i receptionen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

naw, vad gulligt<3 men det var ofc nt bara gulligt utan oxå väldigt suveränt bra:D

2011-01-01 @ 17:29:38
Postat av: Anonym

meeer nu, det är så himla bra ju :D

2011-01-01 @ 18:28:28
Postat av: Siis

Yääh ;D

2011-01-01 @ 18:42:24
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Anonym

mermermer:D

2011-01-01 @ 20:10:06
Postat av: Jennifer

super bra som vanligt !;]

men inläggen känns så korta , om det kunde gå med längre ? ♥ .. känns så kort , hehe :)

Kraaam .

2011-01-02 @ 00:20:31
URL: http://soulsisteers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0