Part 57

Förlåt om uppdateringen vart dålig, tyvärr kommer den fortsätta vara det fram tills fredag efter skolan, har så himla mycket plugg! :( Men ska i alla fall försöka att slänga in något inlägg då och då! Hoppas ni fortsätter läsa ändå.. ♥
'
_______________________________________
'
Jag bad Justin att vänta några minuter innan han kunde komma över, man visste aldrig utfall någon (typ Milla) kanske glömt något och skulle komma tillbaka till hotellrummet för att hämta det. Men efter att jag genom mitt fönster sett hur min familj samt Milla och hennes familj korsat gatan så smsade jag Justin och sa att kusten var klar. Bara sekunderna senare hörde jag hur dörren slogs upp och in kom Justin.
"Howdiie din lilla skådespelerska!", utbrast han när han fick syn på mig. Jag sparkade av mig täcket och satte mig upp.
"Hello cowboy!", sa jag. Justin gick fram till mig och gav mig en kram.
"Så dom trodde verkligen på dig, att du var sjuk alltså?", frågade han och slängde sig ner i sängen bredvid mig.
"Ja men självklart, man har ju talang!", sa jag stolt och fortsatte.
".. men jag måste erkänna att Milla såg en aning skeptisk ut..".
"Äsch då, det gör hon väll alltid", svarade han och såg leendes på mig.
"Så.. vad ska vi hitta på?". Justin tänkte ett tag innan han svarade.
"Ja, det beror ju på hur mycket tid vi har på oss, när kommer de andra tillbaka?".
"Mamma sa att restaurangen låg en halvtimme bort, så jag antar att de kommer om minst 2 timmar.."
"Perfekt! Då hinner vi ju i princip göra vad vi vill!", Justin sken upp som en sol.
'
Efter att vi bara legat och pratat med varandra i en halvtimme så bestämde vi oss för att sätta på en film.
"Ska vi se en romantisk eller skräckis?", sa jag och höll upp två olika skivor.
"Bestäm du, du hade ju en sådan otroligt bra smak sist!", sa Justin sarkastiskt och flinade.
"Passa dig!", sa jag och morrade.
"Oj, du skulle verkligen passa som skådespelare!", utbrast han när han såg min min. Jag släppte båda filmerna jag höll i och kastade mig på honom där han halvlåg ner i sängen. Till en början hade jag ledningen. Jag låg tvärs över honom och lät mig inte släppa greppet om honom.
"Ska du inte ta i lite mer?", sa han, och i samma stund som jag såg ner honom för att säga att han aldrig skulle klara av att ta sig loss - så låg jag underst. Han satt gränsle över mig och tryckte mina båda armar ner i madrassen. Sedan gjorde han en hairflip och log. Jag blåste en hårslinga från mitt ansikte och såg på honom och log jag med.
"Visst, jag hatar att säga det här men.. jag ger mig!".
"Du kommer inte undan så lätt!", svarade han och började kyssa mig längst halsen. Jag började fnittra. Så fort han släppt min ena arm så drog jag den runt honom och tryckte honom ännu närmre mig. Jag kysste även honom längst halsen och smekte honom sedan runt nacken. Försiktigt drog han sina händer genom mitt hår. Precis när han skulle kyssa mig på munnen så rullade jag undan. Han såg oförstående på mig.
"Om vi ska hinna se klart filmen måste vi nog sätta på den nu!", sa jag och log retsamt. Justin skrattade.
"Så vad blir det? En skräckis eller en romantisk?", frågade han. Jag pendlade med blicken fram och tillbaka mellan filmerna innan jag bestämde mig.
"Det blir en skräckis! Då har jag i alla fall en anledning till att krypa upp i din famn..".
_
Tyra och Millas hotellrum.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag får seriöst inte nog av den här, så himla bra! :)<3

2011-01-10 @ 19:10:19
Postat av: Anonym

Jättebra! :D

love it<3

2011-01-10 @ 19:10:40
Postat av: Anonym

den e as bra mer tack! :)

2011-01-10 @ 20:02:17
Postat av: Anonym

den e as bra mer tack! :)

2011-01-10 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0