Part 59

Ska försöka slänga in ännu en del ikväll! Kommentera mycket så blir jag glaad! :D
PS. Snart kommer en massa.. (typ) oväntade saker att hända, har redan planerat det.. Just sayin' ;)
_______________________________
"Oj, vad tidigt ni kom tillbaka!", sa jag med en tillgjord krasslig röst så fort jag såg Milla.
"Ja, vadå då?", sa hon och såg misstänksamt på mig.
"Ursäkta att man frågar!", sa jag och höll oskyldigt upp båda händerna i luften.
Milla ryckte på axlarna och vände sig om och började gå mot badrummet, men precis när hon skulle stänga dörren om sig så vände hon sig om och kom tillbaks igen. Hon gick förbi fotändan av sängen och vidare till fotöljen för att hämta sin handduk hon hängt där på tork. Nu befann hon sig bara någon meter ifrån gardinerna. Jag knep ihop ögonen och hoppades på att hon inte skulle upptäcka Justin.
"Ehh..?", sa hon och pekade menandes på hans fötter som stack ut längst nere. Jag blev med ens nervös men lyckades haspla ur mig:
"Eh, ja.. juste, Justin är här!". Som tur var hörde Justin vad jag precis sagt och klev fram.
"Gud vilken fin utsikt ni har här ifrån! Man ser ju hela vägen bort till den stora bron!", sa han och log mot mig och blickade ut genom fönstret, sedan vände han sig mot Milla.
"Helloo, trevligt att ses igen!".. Milla släppte handduken på golvet och gick fram och gav honom en kram. Justin dunkade henne försiktigt på ryggen medan han grimaserade till mig.
".. så, vad gör du här?", sa Milla och la huvudet på sne.
"Eh, jo..", började Justin.
"Han skulle komma över med några filmer..", fyllde jag i.
"Ja precis, jag kanske kan komma och hämta dom imorgon eller något?", sa Justin och såg på mig medan han började gå mot dörren. Innan jag hann svara sa Milla.
"Ska du inte stanna så? Annars får du jättegärna komma över imorgon istället, jag är ledig hela dan!"
"Nae, jag tror det är bättre om Tyra får vila, hon verkar ganska sjuk.. Men imorgon kommer jag gärna och hämtar filmerna!", svarade han och log.
"Men vi kan gå ut och hitta på något, så kan Tyra få vila i fred!", utbrast Milla.
"Tyvärr, jag ska upp på intervjuv tidigt imorgon, men jag kommer som sagt imorgon". Han vinkade till oss båda innan han lämnade hotellrummet.
I samma stund som dörren stängt igen började Milla fråga ut mig.
"Är du och Justin på G? Hur länge hade han vart här? Har ni kysst varandra? Vafan har du inte sagt något till mig för? När ska jag få träffa honom?". Jag slutade lyssna på hennes frågor när jag såg att jag fått ett nyss sms.
Heyy gorgeous, saknar dig redan! Kan du ses imorgon runt två? :) xoxo
"Var det från Justin?", frågade Milla och böjde sig närmre mig i ett försök till att se vad som stod. Jag drog undan den och svarade snabbt på smset innan jag såg upp på Milla.
"Det har inte du med att göra". Hon fnyste bara till svar, plockade upp handduken och gick äntligen ut till badrummet.
'
Den kvällen somnade jag lycklig, lycklig över allt. Livet kändes i allmänhet så himla bra. Det var alltså så här det kändes att vara kär? Under alla dessa år jag levt var det alltid Milla som varit killmagneten. Själv hade jag mest tagit avstånd och bara lyssnat och sett på. Milla hade visat alla kärleksfulla sms hon fått (som hon själv tyckt var töntiga), och medan jag skrattat och hållit med henne, hade jag alltid innerst inne önskat att jag själv skulle få så söta sms någon gång, och nu hade jag fått det! Men det var som sagt inte bara smsen jag gillade, det var allt! Bara tanken på att någon faktiskt gillade mig så mycket som Justin tycktes göra gjorde mig nästan illamående av ren lycka! Innan jag stängde av mobilen skickade jag iväg ett sms till Justin.
<3
Han var snabb på att svara.
I <3 U

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Helt oroligt bra kapitel .. du är helt amazing !:D

jag ber dig , snälla ett nytt kapitel ikväll !♥

2011-01-14 @ 21:02:06
Postat av: Anonym

så himla bra, snälla ett till ikväll? :D

2011-01-14 @ 21:12:34
Postat av: Johanna/Moonlight

Skitbra x 100000 :D hihi längtar tills nästa!

2011-01-14 @ 22:08:59
Postat av: felicia

åååååh, vill ha mer! försök skriv ett längre kapitel nästa gång om det går? :)

2011-01-15 @ 01:19:25
Postat av: Siis

Meerr :D

2011-01-15 @ 10:20:24
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Y

Fan vad bra! MerMerMerMerMer !! Men jag blir så himla irriterad på Milla.. Men du skriver jätte bra!

2011-01-15 @ 12:26:11
URL: http://typyaris.blogg.se/
Postat av: Anna

omagush !! MER :D

2011-01-15 @ 13:14:44
URL: http://theannalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0