Part 54

Jag brast ut i ett brett leende när jag såg honom. Även Milla hade vänt sig om och stod nu som fast frusen med ena handen fortfarande vilandes på dörrhandtaget. Justin började gå åt vårt håll, så jag släppte ner mina kassar på golvet och började gå små springa i slowmotion rörelser mot honom. Han skrattade och började göra detsamma. När vi möttes kramades vi länge innan han även backade upp och gav mig en kyss. Jag kunde nästan känna Millas avundsjuka blickar i ryggen. Yes, ännu ett poäng till Tyra!
"Men.. men skulle inte du sluta klockan 7?", sa jag och slängde en snabb blick på min klocka innan jag fortsatte.
"Den är bara halv 6!". Justin nickade leendes och svarade.
"Javet, men det tog betydligt kortare tid än vad de beräknat, så jag kom precis hem!".
"Men gud vad bra!", utbrast jag.
"Helloo Justin", sa Milla och gled upp bredvid mig. Jag sneglade ogillandes på henne.
"Hey.. Mia .. eller? Ursäkta men vad var det du hette.."
"Milla", sa hon och fnittrade.
"Okej, trevligt att råkas!"
"Detsamma!", utbrast hon och log falskt. Det blev tyst ett tag innan jag öppnade munnen.
"Milla, kan du gå in ett tag? Jag måste prata med Justin..". Egentligen hade jag inget speciellt att säga, inget som Milla inte fick höra, men jag orkade bara inte ha henne här just nu. Hon gav mig en ogillande blick innan hon vände sig mot Justin och sa.
"Visst, vi ses Justin!", sedan slängde hon sig på honom och gav honom en bamsekram. Jag fick bita mig i läppen för att inte börja skratta när jag såg Justins ansiktsuttryck. Hans ögon var stora som tefat där han stod stel som en pinne. Så fort Milla gått in till vårt hotellrum och stängt dörren efter sig utbrast han.
"Shit, det där var jag inte beredd på..". Först nu började jag skratta högt.
"Nä jag såg det..". Justin knuffade mig i sidan och sa:
"Äsch, du hade sett minst lika förvånad ut om någon gjorde sådär på dig!".
".. fast du såg mer.. förskräckt ut!", tillade jag vilket fick Justin att hoppa på mig. Han började kittla mig vilket i sin tur fick mig att skrika så högt att jag nästan själv fick ont i öronen. Precis då såg vi en hissvakt komma gående en bit bort i korridoren. Han gav oss en ogillande blick vilket fick Justin att sluta. Han lutade sig mot väggen och började vissla.
".. så vart var vi?", sa han och försökte se oskyldig ut.
"Ja, vart va vi?", sa jag leendes och ställde mig bredvid honom innan jag fortsatte.
".. jag hörde någonting om en överraskning". Justin flinade.
"Ja men juste.. Men jag funderar på om du ska få den ikväll istället.. eller typ imorgon".
"Nej Justin, va inte så elak..", sa jag och spelade ledsen.
"Nej okej, eftersom jag är så snäll så.. vänta här!", han vände sig om och började nästan springa tillbaka mot sitt hotellrum. När han kom tillbaks igen så höll han båda händerna bakom ryggen.
"Varsågod!", sa han, gjorde en hairflip och flinade medan han gav mig ett vitt kuvert.
"Justin.. bäst för dig att det inte är något stort, för jag har ingenting till dig".. sa jag och tog emot det.
"Ska jag öppna nu?", fortsatte jag. Justin nickade ivrigt.
"Ja, det finns väll ingen anledning till att vänta!". Sakta började jag att vika upp kuvertet och när jag såg vad som låg där i hoppade jag upp i Justins famn.
"TACKTACKTACK!", sa jag gång på gång och pussade honom på pannan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra meraaa nu :d

2011-01-06 @ 16:07:55
Postat av: Siis

Den är rätt ny, kom ut igår eller något sånt :D Btw, Jätte rba novell :D

2011-01-06 @ 18:53:37
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sjuktbra, men jag vill veta vad som stod på lappen elr vad det nu var? haha :P

2011-01-06 @ 19:25:29
Postat av: Angelina

Tror jag vet vad det va! :D

Jätte bra novell!!!

2011-01-06 @ 21:01:48
Postat av: Den Bästa :D

Seriöst, nu skriver du mera ! Tvinga

Så braa, älskar den :)

2011-01-06 @ 21:25:42
Postat av: Siis

Wiihhi, det är ju brah !(: Brinner för musik, vill dela med mig rätt mycket så jaa. :D

2011-01-07 @ 11:04:43
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Tess

sv: nice nice :)

2011-01-07 @ 12:14:26
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0