Part 100

NU är det dags för nästa del! En aning sent, men ändå! Blev superglad när jag såg att några läsare fortfarande är kvar, trots att det var veckor sen jag skrev sist, har haft så himla mycket annat att tänka på! Så STORT tack till er! :D ♥ Men nu kommer i alla fall nästa del, inte så jättelång, men bättre än inget! :P XOXO

Tidigare:
"Jag har saknat dig.. jätte mycket!", sa Justin, log och la armen om mig. Jag blev alldeles varm inombords och log tillbaka.
"Jag har saknat dig också! Hur länge stannar du?".
"Två eller tre dagar tror jag, måste vidare och avsluta turnén sen..".
"Okej.. men, men vad gör du egentligen här? I Sverige?".
"Det vill du inte veta..", sa han och flinade.
"Va?", sa jag och såg förvirrat på honom.
"Du hörde vad jag sa!", svarade han med samma hemlighetsfulla leende.
"Har du satt in en extrakonsert?!", han skakade på huvudet.
"Ska du på någon intervjuv? Ha nått slags uppträdande?".
"Nope, eller det kanske blir någon intervjuv, men det är inte anledningen till varför jag är här..".
"Men kom igen Justin, berätta då!"
"Nope!", svarade han kort.
"Joo, har man sagt A måste man säga B!".
"Hmm..", mumlade han.
"Snälla söta rara Justin!"
"Vill du verkligen veta?", sa han.
"Men JAAAA", utbrast jag och såg spänt på honom.
"Okejj..", började han och rätade på sig.
______________________________________________________
'
"Men vad menar du, nu måste du ju berätta!", utbrast jag och fortsatte:
"Alltså, det här kanske låter..", började han långsamt.
"Låter vadå?", frågade jag efter ännu en stunds tystnad.
"Låter.. konstigt, men jag tänkte bara höra om du.. alltså, typ ville..". Justin tystnade och såg på mig. Nu kunde jag knappt sitta still så ivrig som jag var på att höra fortsättningen.
"Men säg då Justin!", sa jag och log uppmuntrande mot honom.
"Ja, vill du typ följa med.. typ följa med på turnén nu i sommar?". Jag blev sittande som ett frågetecken. Menade han verkligen? Nej, det här kunde inte stämma? Eller skulle han verkligen vilja..
"Ja alltså, jag antar att du redan har massa annat inplanerat, men jag tyckte det var värt ett försök..", sa han och log svagt mot mig. Jag satt fortfarande helt borta. Tankarna snurrade inne i huvudet utan att komma någon vart.
"Jag tar tystnaden som ett nej.. men det är okej, jag förstår dig!", sa Justin och började fingra på locket till colaflaskan innan han hällde upp ännu ett glas. Först då reagerade jag.
"Men alltså? Är du seriös? Menar du DIN turne?".
"Haha, ja men det är klart!", svarade han och en glimt av hopp tändes med ens inom honom.
"Det är klart jag vill!", utbrast jag och slängde mig på honom. Colaglaset han hållt i flög i golvet men jag brydde mig inte utan fortsatte krama om honom. Hårt.
"Så du är säker på att du vill?", sa Justin och såg mig djupt i ögonen.
"Hundra procent!", svarade jag och kysste honom.
"Jag älskar dig!", sa jag sedan på svenska innan jag tog hans keps och satte den på mig själv och kysste honom ännu en gång.
"Vad sa du?", sa han och rynkade näsan.
"Gissa!", sa jag och blinkade mot honom.
"Öh?", fick han fram och veckade pannan.
"Nej inte riktigt, du är nära!", sa jag och log retsamt mot honom. Han skrattade.
"Har man sagt A får man säga B!", härmade Justin mig och nöp mig lätt i sidan.
"I..", började jag som en ledtråd, men Justin förstod inte mer för det.
"Love..", fortsatte jag. Och först nu tycktes han förstå, han log brett när jag uttalade det sista ordet.
"You".
"Och vet du vad? Je elskär däj!", sa han i ett försök att prata svenska. Jag kunde inte låta bli att skratta.
"Åh du är så söt!", sa jag innan han slängde sig över mig så jag nu låg ner raklång i soffan. Han log och kysste mig. I pannan, på kinden, och slutligen på munnen. Jag kunde känna hans hjärta slå, och som små vindputsar slog hans andetag emot mig. Såhär lycklig hade jag inte vart på länge, tänkte jag i samma stund som hans läppar mötte mina.
m



Kommentarer
Postat av: Jessica

Wiiiihooooo! Äntligen en del! Det var jätte bra! Meeeer! :D

2011-06-16 @ 13:30:58
URL: http://whocouldknow.blogg.se/
Postat av: Daphne

Aahhh! Som jag har väntat på det här, äntligen tillbaka <3

2011-06-16 @ 18:09:03
Postat av: Johanna

mer :D

2011-06-16 @ 21:20:18
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Amanda

JAAAAAAA äntligen en ny del!!!

Längtat som en galning ;) delen var fantastisk:D

2011-06-16 @ 23:47:46
Postat av: Larisa

OMG äntligen, väntat i evigheter ;) M_E_R!

2011-06-17 @ 13:07:44
Postat av: fanny

fortsäätt!!

2011-06-20 @ 16:12:04
Postat av: Jessica

ÄNTLIGEN :D SJUKT BRA HELT BEROENDE !! HAHA :) <3

2011-06-20 @ 22:02:18
Postat av: Fella&Cindra

sjukt bra ! meer ! :D

2011-06-25 @ 16:57:31
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Anonym

AHHH, HAR VÄNTAT I EVIGHETER! Meeeeeeeer! ;p <3

2011-07-09 @ 01:36:49
Postat av: Linnea

Den här novellen är så sjukt bra så jag kan inte sluta läsa!! När kommer nästa del? Det har tagit väldigt lång tid nu :/

2011-07-12 @ 17:16:00
Postat av: Anonym

DU KAN JU INTE SLUTA SÅ DÄR BARA :o SPÄNNANDE JUUUUH .

2011-10-16 @ 09:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0