.

Tack för alla otroligt peppande och söta kommentarer, jag blir så djävulskt glad! ;) Flera skrev att det ägnat flera timmar åt att läsa igenom hela den här novellen, ni förstår inte hur glad man blir av att höra sånnt! Så fick jag även en kommentar från en läsare som är kille, ovanligt men även det otroligt kul!
'
En läsare vid namn Selina gav mig tipset/önskemålet av att jag skulle lägga in fler bilder eftersom det ger en klarare bild av miljöer osv. Jag har försökt flera gånger men det tar sådan tid att hitta "bra" och passande bilder. Men jag håller med dig om att det är roligare med fler bilder, så jag ska försöka ändra på det så gott jag kan! :D
'
Börjar skriva på nästa del nu, får se om den kommer antingen ikväll eller imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0