Tack för alla stöttande kommentarer..

.. i och med dom har jag bestämt mig för att trots allt fortsätta skrivandet på den här novellen! ;) Men som ni föreslog så kommer jag inte uppdatera dagligen, men i alla fall några gånger varje vecka. Ibland mer, ibland mindre beroende på hur mycket jag hinner/känner för. Bättre det än inget..
tack ännu en gång för alla söta kommentarer, jag blir otrooligt glad över dom! :) ♥
Hinner tyvärr inte uppdatera något idag, men imorgon så kommer fortsättnignen, part 86!
'

Kommentarer
Postat av: Olivia

Gud vad roligt att höra!

Skulle seriöst inte klara mej utan denna bloggen... TACK FÖR ATT DU GÖR DETTA! <3

2011-03-11 @ 20:05:34
Postat av: Amanda

Jaaaa du fortsätter!!!!!

Tycker som Olivia att det år hur bra som helst att du har bestämmt dig för att fortsätta!! Jag skulle inte heller klarat mig utan novellen. Den e så himla bra!!!!! :D

2011-03-12 @ 16:52:39
Postat av: Malin the belieber!

Bra att du vill forsätta!! :D Skriv mer nu!! :D <3

2011-03-13 @ 01:20:35
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0