Part 85

Tidigare:
När Justin kom tillbaka igen höll han i två kassar, en i varje hand.
"Utbudet var inte så stort, men det var några affärer som redan öppnat..".
"Öh, inte så stort?", upprepade jag när han ställde ner kassarna på sängkanten och började packa upp.
"Munkar, juice, mackor.. nån yoghurt tror jag och kakor!". Han knögglade ihop kassarna och slängde dom på det lilla nattduksbordet som knappt rymde något mer än väckarklockan och vattenflaskan som redan stod där.
________________________________________________________
'
Han skulle precis gå för att hämta den lilla pallen vid fönstret för att sitta på innan jag stoppade honom.
"Äsch, du får också plats här!", jag hoppade åt sidan så att vi gott och väl kunde få plats båda två. Han log innan han slängde sig ner i sängen. Men tog de lite lugnare när han närmade sig mig.
"Har du ont?", frågade han och petade mig försiktigt på armen.
"Njaee, bara lite.."..
"Här då?", frågade han igen och petade mig på benet.
"Haha, nä, inte där..".
"Här då?", sa  han och petade mig på halsen.
"Nope!
"Men här då?", sa han ytterligare en gång och la sitt finger över min mun. Först nu förstod jag vad han var ute efter.
"Haha, nej Justin, inte där heller!", sa jag och log mot honom.
"Vilken tur!", sa han och flinade innan han böjde sig över mig och kysste mig långsamt. Jag kysste honom tillbaka och la handen på hans knä. En aning klumpigt försökte Justin komma ännu närmre mig utan att lägga allt för mycket tyngd på någon av mina kroppsdelar. Men det slutade med att han tappade balansen och ramlade ihop så hans hand hamnade rakt på min mage.
"Iihh", utbrast jag och skrattade. Jag var så kittlig att man nästan kunde tro att jag överdrev. Justin nöp mig på samma ställe igen innan han stäckte sig efter mackorna och juicen.
"Varsågod!", sa han och gav mig en macka.
'
Efter att vi ätit upp nästan allting så somnade Justin i min famn. Han måste ha varit jättetrött med tanke på att han varit vaken hela natten vad jag förstod det som. Försiktigt för att inte väcka honom så sträckte jag mig efter kontrollen och satt på den lilla frukostteven som satt uppmonterad i ena hörnet av rummet. Jag zappade mellan kanalerna en lång stund innan jag beslöt mig för att stanna vid en kanal som kallades TW Z, men efter att ha konstaterat att dom inte visade annat än nyheter där så drog jag fram min mobil ur jackfickan som hängde på en krok alldeles intill sängen. Jag undrade vad som hänt med Milla, tänk om hon också blivit nersparkad efter det att jag tappat medvetandet. Jag fick med ens dåligt samvete över att jag inte tänkt på henne tidigare. Så snabbt knappade jag in ett meddelande där jag frågade hur hon mådde. Bara sekunderna efter att jag tryckt på "skicka", så hörde jag plötsligt Justins namn nämnas på TV:n. Med ens drogs min uppmärksamhet dit. Jag höjde volymen en aning och koncentrerade mig för att försöka förstå vad dom sa.
".. det var strax efter det att Justin Biebers konsert slutat som olyckan inträffade. Enligt uppgifter från vittnen ska en grupp tjejer, förmodligen så kallade beliebers, ha till en början börjat hotat en ensam flicka med kniv för att sedan sparka ner henne. Anledningen sägs vara självaste Justin, det sägs ha varit avundsjuka på denna tjej (enligt uppgifter namnged Tyra), som under ett flertal tillfällen setts tillsammans med Justin själv. Flickorna rymde sedan från platsen men poliserna säger sig veta vilka dom är. Tyras vårdades under natten på sjukhus med hennes tillstånd sägs nu inte vara kritiskt".
'
Jag kunde knappt sluta gapa när sändningen slutat. Var det verkligen mig de pratade om.. på TV? Längre han jag inte tänka innan nästa lilla chock kom. Det stod i smset från Milla.
'
___________________________________________________'
' Vad tror ni nästa "lilla chock" handlar om? ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååååh snääälla skriv meeer!!! Älskar novellen såååå mycket!, vill bara läsa MERAAA!!:D kram

2011-03-01 @ 21:19:19
URL: http://Childnrone.blogspot.com
Postat av: Yar

Gud. Jätte bra! Mer. Undrar vad nästa chok kommer vara :o

2011-03-01 @ 21:36:20
URL: http://typyaris.blogg.se/
Postat av: Johanna

MER MER MER :D

2011-03-01 @ 21:48:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Har ingen aning vad den liclla chocken var men vill veta nuuuuuuuu!

2011-03-01 @ 22:27:36
URL: http://alexandrajuliette.blogg.se/
Postat av: felicia

ih, vad spännande! meer:D

2011-03-01 @ 22:35:54
Postat av: Amanda

Neej vad har hänt med milla!??!? Jag vill ha mer!! ;)

2011-03-02 @ 07:19:59
Postat av: Nathalie

anmäl dig gärna till min dagens länk tävling:D utser vinnare imorgon!

http://liborius.blogg.se/2011/march/dagens-lank-tavling-1.html#comment

2011-03-03 @ 13:45:35
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Madde

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-04 @ 12:24:04
Postat av: johanna

omg assss brrraaaaaa!!! längtar<3

2011-03-04 @ 16:55:12
URL: http://twitter.com/joannabiebes
Postat av: Anonym

Kanske att nåt har hänt Milla? Skriv så vi vet!!:D:D

2011-03-06 @ 14:28:50
Postat av: Anonym

asbra! skynda dig med nästa! hehe

2011-03-06 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0