Part 90

Tidigare:
Trots att jag den natten egentligen borde ha varit så glad, nöjd och lycklig som jag någonsin kunde bli så hade jag svårt att sova. Jag och Justin låg nerkrupna tätt intill varandra i hans säng och pratade långt in på småtimmarna. Han strök mig varsamt över ryggen och viskade att allt skulle bli bra, att vi skulle ses igen. Trots att jag så gärna ville tro honom så kunde jag bara inte.
_____________________________________________________________
'
Nästa morgon så vaknade jag av Justins en aning morgontrötta röst utifrån hallen. Han pratade med någon men vem det var kunde jag inte urskilja på rösten. Jag sträckte på mig och gäspade stort. Precis när jag skulle sätta mig upp så
uppenbarade sig Justin bakom dörren.
"Blunda!", beordrade han mig och log. Hans hår var alldeles rufsigt och det ända han hade på sig var ett par boxershorts och en stor t-shirt vilket gjorde att jag inte kunde undgå att le tillbaka mot honom innan jag satte upp händerna framför ögonen.
"Voíla!", sa han sekunderna senare som ett tecken på att jag kunde öppna ögonen igen. Framför sängen hade han rullat in en liten vagn fylld med frukt, juice, och en hel hög med pannkakor.
"Åh, vad gott!", utbrast jag drog in doften av nygräddade pannkakor som redan lagt sig som ett enda stort os över hela hotellrummet.
"Vad gullig du är!", fortsatte jag och log tacksamt mot honom. Sedan kunde jag inte låta bli att skratta när jag än en gång lät blicken falla på hans frisyr.
"Speciellt din frisyr!".
"Ja, morgonen och mitt hår är ju inte bästa vänner precis..", sa Justin, hoppade upp i sängen han med och gav mig en lång kyss.
"Fast jag sa aldrig att det var fult!", upplyste jag honom om och log innan jag fortsatte.
".. jag tycker det är.. sexigt!". Jag drog handen genom hans hår och fick det att se ännu rufsigare ut.
"Jag tycker ditt hår också är sexigt..", sa han och började rufsa till mitt hår. Säkert först en minut senare slutade han och då satt vi där på sängkanten båda två med hår som gick upp till taket och skrattade åt varandra.
'
ggg
När frukosten var uppäten var jag tvungen att gå tillbaks till mitt hotellrum för att packa. Om bara 3 timmar skulle vi vara på flygplatsen. Jag uttryckligen mosade ner alla mina saker i min resväska, allt för att hinna spendera så mycket tid med Justin som möjligt innan vi var tvungna att åka.
"Ojojoj, gick det vilt till inatt eller?", frågade Milla som med största sannolikhet syftade på min frisyr.
"Kanske..", svarade jag kort och flinade mot henne innan jag låste in mig på toaletten för att byta om. Det fick bli samma reseoutfit som jag haft när jag rest hit, svarta leggings, linne och en grå kofta. I samma stund som jag sminkat mig klart så plingade min mobil till som låg vid handfatet. Det var från Justin.
Jag saknar dig redan.. Kom så fort du är klar! xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox
Jag log brett för mig själv och satte upp håret i en slarvig tofs innan jag lämnade hotellrummet igen för att gå tillbaka till Justin.

______________________________________________
'
Blev en väldigt kort bit nu som jag hade i utkast, fömodligen kommer fortsättningen senare ikväll! :)
Tack till alla som kommenterade i inlägget under! Vet inte riktigt vad som är fel, för vissa ser fortfarande inte headern.. Ska försöka fixa det! :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-25 @ 19:19:56
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill inte att Tyra ska åka hem....! :(

2011-03-25 @ 22:34:44
Postat av: Anonym

grymt!!!!!

2011-03-25 @ 22:45:32
Postat av: Louise

JÄTTEBRA! :)

2011-03-27 @ 15:51:50
URL: http://justinbiebernoveller.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0